260788 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Jeg trenger litt hjelp her. Nå i august skal jeg på folkehøyskole. Linja jeg skal på innebærer snowboard kjøring og snowboard filming/redigering. Så jeg lurer på om noen har et DV kamera og anbefale til dette bruket evt. selge? Kamera må være bra, holdbart, og må vare noen år fram over (osv). Prisen fra 5-10 000kr ca. Også trenger jeg en god vidvinkel linse. Tusen takk! Aleks Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Leser du bittelitt i andre tråder, så finner du svaret ditt; Panasonic GS500. Les litt om det i andre tråder, og hvorfor det anbefales så sterkt. Hovedpunkter er 3CCD, optisk bildestabilisator, Leica-lisensiert optikk og driftsikkerhet. Panasonic sine 3CCD kamera vinner alt som er av tester, og GS500 er toppmodellen av disse med DV format. Du finner lett både originale og uoriginale vidvinkellinser til dette kameraet. Det er imidlertid ikke lov å legge ut kjøp og salgsannonser, så vil fraråde at noen svarer på trådstarters spørsmål om salg. Dette kan man heller bruke bruktmarkedet til. Lenke til kommentar
260788 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Supert.. Takk skal du ha:D Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det ligger et brukt ett tilsalgs på qxl for utrolige 4300! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå