TST Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fordeler som Mantel-soldat. Se videoen Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ekslusivt til ps3 sa han, jaja da blir vell ikke noe haze på meg ihverfall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det jeg frykter er at mens han snakker om alle de kule tingene man kan gjøre, så regner jeg med at spillet er såpass scriptet at dette er ting man MÅ gjøre. Det blir sikkert et kult (og pent) skytespill, men tvilsomt veldig mye mer. Exclusively on PS3 syntes jeg også hørtes snodig ut... Hvorfor har dere da skrevet at det komer til både PC, 360 og PS3, Gamer? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det jeg frykter er at mens han snakker om alle de kule tingene man kan gjøre, så regner jeg med at spillet er såpass scriptet at dette er ting man MÅ gjøre. Det blir sikkert et kult (og pent) skytespill, men tvilsomt veldig mye mer. 9194565[/snapback] Og halo er ikke scriptet? Folk er visst veldig glad i det for det. Det samme gjelder half-life, så du må lære deg å nyte MP til det fulle og ikke grine over SP, for de er nesten alltid scriptet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg