chma Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som har noen tips på gode og billige webhosting selskaper, helst i norge, men er åpen for utlandet og. De må støtte asp og access og ecnt sql som et tilegg mvh Christian Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ufornuftig bruk av emnet. stenges Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ufornuftig bruk av emnet. stenges Hvorfor det? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 LOL! At det står øverst at det ikke er noen moderatorer, betyr at det er ingen som er moderator for *bare* Internett & Nettverk; altså at de som er moderatorer, er moderatorer for *hele* forum.hardware.no ! Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg har noen sider som er hosted hos www.servetheworld.net jeg bruker linux alternativet da med php/mysql dette funker meget bra for meg det er billig vet ikek hvordan det er med microsoft serverene men jeg tror det er bra Lenke til kommentar
tKila Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg undersøkte for en tid tilbake, og disse var latterlige billige : http://www.7host.com/ Har ingen erfaringer med de selv, men de er raske til å svare på epost. Lenke til kommentar
Technohead Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg har noen sider som er hosted hos www.servetheworld.netjeg bruker linux alternativet da med php/mysql dette funker meget bra for meg det er billig vet ikek hvordan det er med microsoft serverene men jeg tror det er bra Først og fremst vil jeg si meg uenig i moderators utsagn om at denne tråden er ufornuftig bruk av emnet. Jeg inviterer herved moderator til en debatt om dette Jeg må dessverre skuffe deg Chiclins, du blir visst "lurt" for noen kroner. Det er nok billig der du leier webplass, men ta en titt på denne linken: http://www.positivehost.net Sidene er identiske med sidene til firmaet hvor du leier web plass, bortsett fra at teksten ikke er skrevet på norsk. Der koster billigste web løsning 5,55$ pr. mnd, d.v.s. ca. 40 kroner i måneden. Prisen for samme tjeneste hos www.servetheworld.net er 79 kroner, altså nesten det dobbelte. Når det gjelder web hosting så bruker jeg www.powweb.com, hvor jeg får 500mb diskplass og 30gb trafikk for 7,77$. Technohead Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 aha, det siste tilbudet begynner å ligne noe, men et ingen av dem stltter accsss / sql :cry Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 DU som bruker POW greiene.. Er du VIRKELIG fornøyd? Tilbudet de kjører virker jævlig bra! Vurderer å bytte til disse folka.... Kjører i dag et norsk web hosting selskap... Der får jeg 40 MB diskspace for 800 spenn året.. Dyrt!? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg må dessverre skuffe deg Chiclins, du blir visst "lurt" for noen kroner. Det er nok billig der du leier webplass, men ta en titt på denne linken: http://www.positivehost.net Sidene er identiske med sidene til firmaet hvor du leier web plass, bortsett fra at teksten ikke er skrevet på norsk. Der koster billigste web løsning 5,55$ pr. mnd, d.v.s. ca. 40 kroner i måneden. Prisen for samme tjeneste hos www.servetheworld.net er 79 kroner, altså nesten det dobbelte. Når det gjelder web hosting så bruker jeg www.powweb.com, hvor jeg får 500mb diskplass og 30gb trafikk for 7,77$. Technohead Jeg har siden min hostet hos servetheworld. Kjøpte gjennom qxl, 39 kr. mnd. Det synes jeg er ganske rimelig. Har aldri hatt noe problemer med dem. - gordito Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Skulle ønske det var noen som hosta .NET 1.1 og Sql Server 2000 GRATIS jeg. Jajajajaja, jeg vet at det finnes et par sånne, men problemet er at de ikke funker! Bare tull og rot med de. Hvis noen tilfeldigvis skulle vite om noen som hoster .NET og SqlServer2000 meeeeget billig, så er det bare å si ifra! Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 www.worldwebhosters.com Eneste dumme med denne webhosten er at de ikke tilbyr subdomains. Men sjekk de prisene... :o Lenke til kommentar
edwood Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er ingen som har prøvd seg på http://www.b-one.net/ enda? Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Sjekket ut Pow web, og fikk raskt svar tilbake da jeg spurte om div. ting... Men WorldWideWebHosters har jo de mest sinnssyke prisene jeg har sett! Er det noe lureri her? Noe med liten skrift? Jeg er intr. i å overføre domene navnet jeg har fra før evt. til WWW Hosters... Noen som har peil på om dette er lett å fixe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå