Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Webhosting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har noen sider som er hosted hos www.servetheworld.net

jeg bruker linux alternativet da med php/mysql

dette funker meget bra for meg

det er billig

vet ikek hvordan det er med microsoft serverene men jeg tror det er bra

Først og fremst vil jeg si meg uenig i moderators utsagn om at denne tråden er ufornuftig bruk av emnet. Jeg inviterer herved moderator til en debatt om dette :)

Jeg må dessverre skuffe deg Chiclins, du blir visst "lurt" for noen kroner. Det er nok billig der du leier webplass, men ta en titt på denne linken: http://www.positivehost.net

Sidene er identiske med sidene til firmaet hvor du leier web plass, bortsett fra at teksten ikke er skrevet på norsk. Der koster billigste web løsning 5,55$ pr. mnd, d.v.s. ca. 40 kroner i måneden. Prisen for samme tjeneste hos www.servetheworld.net er 79 kroner, altså nesten det dobbelte.

Når det gjelder web hosting så bruker jeg www.powweb.com, hvor jeg får 500mb diskplass og 30gb trafikk for 7,77$.

Technohead

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Jeg må dessverre skuffe deg Chiclins, du blir visst "lurt" for noen kroner. Det er nok billig der du leier webplass, men ta en titt på denne linken: http://www.positivehost.net

Sidene er identiske med sidene til firmaet hvor du leier web plass, bortsett fra at teksten ikke er skrevet på norsk. Der koster billigste web løsning 5,55$ pr. mnd, d.v.s. ca. 40 kroner i måneden. Prisen for samme tjeneste hos www.servetheworld.net er 79 kroner, altså nesten det dobbelte.

Når det gjelder web hosting så bruker jeg www.powweb.com, hvor jeg får 500mb diskplass og 30gb trafikk for 7,77$.

Technohead

Jeg har siden min hostet hos servetheworld. Kjøpte gjennom qxl, 39 kr. mnd.

Det synes jeg er ganske rimelig. Har aldri hatt noe problemer med dem.

- gordito

Lenke til kommentar

Skulle ønske det var noen som hosta .NET 1.1 og Sql Server 2000 GRATIS jeg. Jajajajaja, jeg vet at det finnes et par sånne, men problemet er at de ikke funker! Bare tull og rot med de.

Hvis noen tilfeldigvis skulle vite om noen som hoster .NET og SqlServer2000 meeeeget billig, så er det bare å si ifra!

Lenke til kommentar

Sjekket ut Pow web, og fikk raskt svar tilbake da jeg spurte om div. ting...

Men WorldWideWebHosters har jo de mest sinnssyke prisene jeg har sett! Er det noe lureri her? Noe med liten skrift? :)

Jeg er intr. i å overføre domene navnet jeg har fra før evt. til WWW Hosters... Noen som har peil på om dette er lett å fixe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...