Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows vista ultimate klikker

Anbefalte innlegg

hei.. har ett problem med windows vista ultimate.. når jeg klikker på min datamaskin å innpå en partisjon kommer følgende beskjed: windows-vertsprosess(rundll32) har sluttet å virke .. å så kommer det opp to spørsmål: se på internett etter en løsning å lukk programmet.. Og når jeg trykker på en av tingene kommer det opp en annen feilmelding: windows explorer har sluttet å virke.. Så restarter explorer`n seg.. Noen som vet hva jeg skal gjøre?? :(

Det er foresten på en bærbar pc problemet oppstår om det har noe å si da!!

Endret av oterball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har scanna datan med visrus scanner mange gang da.. ikke funnet et eneste virus.. kansje det er en fil da som er skadet.. driver å laster ned mye ting, kan vere der det ligger problemet, men jeg kommer meg ikke innpå slette noe som helst for da kommer den beskjeden opp hver gang...

Lenke til kommentar

skulle gjerne formatert men har ikke vista på cd.. betalte 1500kr extra for pcn men da fikk jeg ikke med cden ...kansje det går ant å gjennoprette fra tidligere versoner sånn som i xp?? da kan du skru pcn tilbake i tid fra ett punkt da pcn funka å da vart alt ok med pcn........

Lenke til kommentar
skulle gjerne formatert men har ikke vista på cd.. betalte 1500kr extra for pcn men da fikk jeg ikke med cden ...kansje det går ant å gjennoprette fra tidligere versoner sånn som i xp?? da kan du skru pcn tilbake i tid fra ett punkt da pcn funka å da vart alt ok med pcn........

9193695[/snapback]

Uhm...mener du å si at du betalte 1500 kroner ekstra for å ikke få med CD/DVD av OS? Det må vel i så fall være et av tidenes dårligste deal :p

Uansett...hvis det er en skjult partisjon eller lignende på HDen, så er vel det mulig at du har en slik sak som gjør at du gjenopprette OSet. Hvis PCen fungerte før, og plutselig krasjet, så skulle man jo forsåvidt tro at det er noe galt som du har gjort eller noe feil på hw. Ville vel kontaktet produsent og fått tak i CD/DVD slik at du kan gjøre en clean install.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar

Det kan være noen programmer du har installert. Jeg installerte zipgenius, et zip program. Da tryna explorer gang på gang, bare jeg satte pekern på ei fil.

Sjekk programmer som berører filbehandling og shell, avinstaller de du mistenker, installer dem en etter en og sjekk mellom hvert program om problemet oppstår igjen. Elimineringsmetoden kan være ok her.

Man bytter ikke til XP for småtterier heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...