morgenutgaven Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Remote Desktop Connection Client er pusset opp fra bunnen av - tilpasset Universal Binary, Windows Vista og med et helt nytt grensesnitt. Les mer Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette skal prøves når Macbook`en kommer Erlend Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Man har jo hatt den forrige versjonen lenge. Har lastet ned den nye, og den er både raskere og ser litt bedre ut. Litt ustabil, men ellers grei. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg spør uten å ha googla. Finnes det en serverklient til mac? Sitter på en vistamaskin og kunne gjerne tenkt meg å bruke den innebygde remote desktop.. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 http://blandname.com/2006/11/03/how-to-con...ktop-using-vnc/ Noe slikt du er ute etter? Forstår ikke helt hva du mener med "bruke den innebygde remote desktop..." Å bruke RDP (proprietært) mot OSX (proprietært) vil nok ikke funke. VNC er cross-platform og funker på det meste Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det var det jeg mente..slippe vnc og i stede kunne kjøre remote desktop via vista opp mot macen Da får jeg godta vnc da..hehe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Superbump men jeg leter etter en program som kan gjøre det motsatte, altså kjøre remote fra windows på en mac pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå