Gå til innhold

Poker ranking system?

Anbefalte innlegg

Vi er noen folk som spiller fast poker hver uke og gir poeng til deltakerne utifra hvordan det går i pokeren.

Vi skriver opp poengen og kårer en vinner ved enden av året.

Skulle gjerne hatt et php/sql eller annet system for å ført dette opp på nett på en enkel og oversiktlig måte, men klarer ikke finne noe. Finner noen sider der man kan registrere seg og føre opp der, men ønsker helst å ha min egen side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres ut som noe som er grei skuring å lage i php og mysql, men jeg tror ikke du kan forvente at folk skal lage en skreddersydd løsning til deg gratis. Så om du ikke kan PHP så får du håpe at noen har laget noe slikt ellers tror det jeg dette er et fint prosjekt å bruke til å lære seg php. Og selvfølgelig står du fast med noe konkret er det bare å spørre her i forumet.

Hvis du er på jakt etter et slikt ferdig system tror jeg forresten du vil få bedre svar i Programvare>Webprogramvare

Endret av gather
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke kan nok av php og sql til å kunne gjøre dette selv. Var vel mer på jakt etter et ferdig system, men hvis noen ønsker å lage for en billig penge så kan jeg kanskje være interessert i å kjøpe.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke kan nok av php og sql til å kunne gjøre dette selv. Var vel mer på jakt etter et ferdig system, men hvis noen ønsker å lage for en billig penge så kan jeg kanskje være interessert i å kjøpe.

9195933[/snapback]

Skriv en kravspesifikasjon, så har du større sjanse for å få et prisoverslag.

Lenke til kommentar

Det der er ikke en kravspesifikasjon, det er en annen side. Du må gjerne bruke den som utgangspunkt, men skriv en skikkelig kravspesifikasjon.

Vi ønsker et system der...

- legge inn brukere

- legge inn turneringer

- se oversikt over alle brukere

- se en spesifikk bruker: antall turneringer spilt, tap/vinn, pengebalanse, beste hånd

- se alle turneringer spilt

- se en spesifikk turnering: hvor lang tid, total pott, hvor mange var med, buy-in ja/nei.

osv.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle lære meg å bruke sql, er vel en fin måte å lære på dette?

Bruker den andre siden som jeg linket til mens jeg lager selv.

Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre først, sider der man lærer slikt, eller rett og slett bøker jeg bør ha.

Kan html og noe php så er ikke helt blank, men sql er det minimalt jeg kan. har bare installert ferdige databaser.

Edit: fant fort to bøker.

bibel

beginning

spm: finnes det bøker på norsk?

Endret av stclem
Lenke til kommentar

Har sjekket den siden utallige ganger, er ikke noe der. Det er en som ligger der som kunne vært brukt, om det ikke hadde vært for at man ikke kan dele opp i sesonger, men må slette alt når man skal starte ny sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...