JC81 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har forsøkt å søke på nett, men har ikke funnet noe av relevans. Så da prøver jeg her Brettet "Tourist Trap" i Crash Tour (Burnout Legends, PSP) er EKSTREMT vanskelig! Jeg har forsøkt utallige ganger nå uten å lykkes. Må ha $ 500 000 for å få gull, men det nærmeste jeg har vært har vært ca 496 000. Noen som kan forklare meg hvordan man skal klare dette brettet? Har gitt opp og dette er den eneste jeg mangler av gullmedalje i Crash modus. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg husker jeg klarte gull på alle hundre i dette spillet, men det tok ufattelig mye tid med de siste 2-3 brettene. Desverre er det lenge siden så jeg husker ikke Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hvis noen husker, eller kan børste støvet av dette spillet og prøve "Tourist Trap" så setter jeg pris på tips Utrolig irriterende brett... Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Fortsatt ikke klart det... noen? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du kan jo se om det er noen tips på www.gamefaqs.com tror kanskje jeg sjekket der på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå