Ethernet Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi får se da vettu . Han kan iallefall ikke si at jeg ikke gjorde enn innsats 9240326[/snapback] Det er det viktigste Han blir nok glad uansett Lenke til kommentar
warneck Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ikke hva du gir ham, men hvordan du gir han det (den va djuuuupe) hehe 9207255[/snapback] Vet ikke helt om Iren3 er dama for deepthroat, men det kan du vel finne ut Jeg har hatt mange "6 mnd-ers dager" btw, men kan aldri huske å ha markert noen av dem. Har jo alltid hatt feiring på hele år osv, men jeg synes disse merkedag-feiringene er litt teit. F.eks. om det er 17. Mai eller juleaften så betyr det ikke automatisk "LANG-SOVEDAG OG TRENINGSFRI". Heller omvendt Jeg tar det meste på dagsformen. Enkelte dager er jeg mer omtenksom og romantisk enn andre. Har heller aldri fått noen klager på å oppføre meg slik, og har alltid hatt god kommunikasjon. --- Det er sykt mye du kan gi som gave da. Kun fantasien og kreativiteten din vil sette grenser. Men også derfor vil jeg ha problemer med å anbefale noe for en annen, fordi du må se det an ut i fra hvordan den personen er. Kan f.eks. nevne en liten detalj jeg la til: Kjøpte først en gave til ei, så la jeg det i en større eske hvor jeg strødde utover masse hårspenner. Hvorfor? Fordi hun mistet alltid hårspenner når vi hadde sex, og gikk etterhvert tom. Så, for meg er det tanken som teller Bilder, brev, tegninger - noe skapt av deg selv er som oftest alltid en vinner, med få unntak. Dessuten kan det vel ikke alltid være personlig? Handler jo om å vise at dere setter pris på hverandre. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Godt gjennomtenkt svar Den skal jeg lese på nytt når jeg skal feire med damen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå