Smacky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vet det er en tråd om "gave til dama på 6mnd dag" men føler ikke jeg får noe hint fra den, hehe. Sitter og lurer på hva i all verden jeg skal kjøpe til typen. Vil gjerne ha noe personlig som han samtidlig liker, hehe. Veldig vanskelig å kjøpe smykker til gutter, og klær blir for lite personlig igjen. Kortholder vil han ikke ha, og ikke en klokke heller.. Kom med forslag anyone Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 6 mnders dagen vår ble ikke engang nevnt. Kan du ikke bare gjøre noe fint istedet? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Heftig sex er tingen 9193131[/snapback] Det er det jo uansett . Våres blir nevnt Neppe, hehe. Lyst til å gjøre noe spesielt ut av det. Skal jo ut og spise og kose oss, men tenkte bare å kjøpe en lite gave vedsiden av. Ikke sånn til maaange hundre kr liksom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Gå på nærmeste parfymeri å kjøp en klisjè. Eventuelt lakk laken og orgy olje Endret 2. august 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Gå på nærmeste parfymeri å kjøp en klisjè. Eventuelt lakk laken og orgy olje 9193196[/snapback] HAHA. Lakklaken tror jeg vi dropper Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva er veien med å piffe opp sexlivet? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hva er veien med å piffe opp sexlivet? 9193216[/snapback] Sa jo ikke noe imot det, bare ikke lakklaken. Hehe. Åpen for det meste jeg (nesten) Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 *dump* Svar anyone? :!: Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En film som dere kan se sammen på 6mnd-dagen kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En tur på et finere spisested og kos dere ^^ Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det er ikke hva du gir ham, men hvordan du gir han det (den va djuuuupe) hehe Nei men seriøst, let etter noe du tror han ville satt pris på. Bør jo kjenne karen litt etter 6mnd godlukt f.eks er en sikker vinner Og som lars sa, en tur på finere spisested slapp av og kos dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Heftig sex er tingen 9193131[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Sorry for å virke litt frekk pwned, men en film vi kan se sammen? Det er jo dagligdags ting til tusen. Jeg tror jeg hadde blitt frustert hadde jeg fått det av han. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, selvfølgelig hver sin smak =) Men husk at ting ikke er mer dagligdagse enn man gjør de selv. Heftig sex f.eks. Er ikke det like dagligdags som en god film og en pizza? Det kommer nok mer an på hvordan, enn hva Og du hadde blitt frustrert om du fikk en DVD av typen? Er du litt bortskjemt og overklasse eller noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Synes ikke man skal overdrive på en så liten dag som 6.mnd. Passer fint med en bedre middag i en romantisk atmosfære synes jeg. Gavene kan du spare til 1 års-dagen Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, selvfølgelig hver sin smak =) Men husk at ting ikke er mer dagligdagse enn man gjør de selv. Heftig sex f.eks. Er ikke det like dagligdags som en god film og en pizza? Det kommer nok mer an på hvordan, enn hva Og du hadde blitt frustrert om du fikk en DVD av typen? Er du litt bortskjemt og overklasse eller noe? 9213427[/snapback] Om jeg fikk en DVD av typen på 6mnd dagen så hadde jeg blitt frustert ja. Lite personlig og dårlig idé. Og nei, jeg er ikke bortskjemt og tilhører absolutt ikke overklassen. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Gi han et bilde søtt bilde av dere to i en ramme.. Synes hvertfall jeg hadde vært søtt Endret 5. august 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Gi han et bilde søtt bilde av dere to i en ramme..Synes hvertfall jeg hadde vært søtt 9214198[/snapback] Beste forslaget i denne tråden. Jeg gir deg for den Nilsemann2k =) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg fikk det av jenta mi Det er utrolig koselig Legg ved en liten lapp også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå