Arctic Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Aluminiumslodding er vanskelig. Det finnes spesielt loddetinn for dette, men jeg vet ikke om det binder seg til kobber. Man kunne selvfølgelig ha brukt alu-rør, men nå begynner det og bli en pen samling av ting man ikke finner hos byggmakker i allefall.. Liming med termisk lim er nok kurrant, men det er ikke akkurat billig... Firkantrør er fortsatt og foretrekke alle dager. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kanskje studere litt muligheten for dette på min enermax og.. får se litt på hvordan ribbene er festa og muligheten for noe fiskerier inni der... Skal i hvert fall filosofere en god del før noe eventuellt gjøres Lenke til kommentar
koop Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 I started off with a nice little QTec 550W PSU : sånt PSU jeg har jo!! denne artikkelen skal jeg ta vare på... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 lol, da smelter vel tape'n ganske fort! Tror nok lodding er best. om du er dum nok til å feste tapen mellom kobberrøret og kjølefinnene ja =) poenget er: vær litt kreativ i festemåten så trenger det ikke være så fordømt vanskelig å få vannkjølt PSUen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Finnes teip som limer flyvinger med så det finnes sikkert noe for dette og, men sikkert greiere å feste med 2 komponentslim som takler varme. Lenke til kommentar
koop Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 jeg hadde nok brukt 2-komponentslim ja... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Finnes teip som limer flyvinger med så det finnes sikkert noe for dette og, men sikkert greiere å feste med 2 komponentslim som takler varme. Tror nok ikke de vingene bare sitter fast med teip'en gitt. Det er nok en del skruer og spesielle festemekanismer det også. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 skal du først vannkjøle psu'en, gjør det med stil.. http://www.zerofanzone.co.uk/ han karen der har gjort det skikkelig værtfall Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Flyvinger ala` boing 747 er naglet sammen, ikke skrudd Aluminumsør kan man forøvrig finne på gamle Yagi antenner på dynga. Lenke til kommentar
rks Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Er det ingen som har betenkeligheter med å dra vann inn i et område med 230V? Med tanke på kondens, lekkasjer o.l.? Det vil iallefall være lurt å isolere PSU fra kabinettet og ALLTID koble pc'en til et jordet uttak. Reidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå