Gå til innhold

Treningsenter i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei!

Flytter til Trondheim den 13. August, og kommer til å være endel der når jeg ikke er i militærleiren på Ørlandet. I den forbindelse lurte jeg på om noen kan anbefale et treningsenter i nærheten av sentrum? Vi kommer til å bo i Wesselsgate, hvis det sier noen noe..

Hvis noen ønsker en treningskamerat der også, så bare ta kontakt på PM så kan jeg fortelle litt mer om meg selv.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Flytter til Trondheim den 13. August, og kommer til å være endel der når jeg ikke er i militærleiren på Ørlandet. I den forbindelse lurte jeg på om noen kan anbefale et treningsenter i nærheten av sentrum? Vi kommer til å bo i Wesselsgate, hvis det sier noen noe..

Hvis noen ønsker en treningskamerat der også, så bare ta kontakt på PM så kan jeg fortelle litt mer om meg selv.

9192977[/snapback]

De 3 jeg kan komme på som ligger det man typisk vil kalle nært i forhold til Wesselsgate er vel:

SATS

3T

Kraftsportklubben<Kart link til KK67>

Alle disse 3 skal være sånn innenfor "5 minutter" gangavstand fra wesselsgate skulle jeg tro.

Er en del mer hardcore plasser også, men disse ligger gjerne i helt andre bydeler og da kan det være snakk om 15-20 min med bil osv.

Lenke til kommentar
Okei, mange takk for svar :)

Har du noen peiling på miljøet på de forskjellige? Er ikke så interessert i et "bole-studio", hvis du skjønner..

9208219[/snapback]

Vel, SATS og 3T har vel i hovedsak "vanlige" folk som brukere. Mosjonister, folk fra 16-30 som i utgangspunktet driver med andre idretter, aerobic klasser og hele pakken der. Spesielt avdelingene som ligger i sentrum har nok mye studenter og skoleelever. Disse kjedene har typisk valgt å ikke tilby de helt store vektene slik at de ikke tiltrekker seg folk som kan virke skremmende på folk flest.

KK67 har nok en god del mer større folk som driver å trener, men de er nok rene like vel. Er i utgangspunktet en idrettsklubb med fokus på styrkeøvelser.

Bruker stort sett ikke være noe problem å komme inn og ta en kikk på hvordan det ser ut før man tegner en avtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...