abene Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Wikipedia-gründeren skal snart være klar med ny søkemotor som skal kunne konkurrere med Google. Les mer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Spennende, men jeg har vanskelig for å tro at noen skal kunne rive Google ned fra tronen sin sånn med det første. Lenke til kommentar
z0d1ac Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 sant sant, men google tok vel ikke tronen på de første dagene de heller.... Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror ikke dette kommer til å bli noe stor suksess. Alle kan skrive en artikkel på wikipedia få kan hjelpe til her. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vi hjelper jo allerede google til å finne bedre treff. Jeg tror de er på sporet av noe. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror Yahoo var smarte som grabbet til seg del.icio.us! Mange tusen brukere som frivillig tagger favorittsidene sine med de aller mest relevante nøkkelordene. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Muligens en god ide, men etter at det å google ble synonymt med å søke på internett, så tror jeg de har ett lite problem med å hamle opp med google. Blir som kvasir, en søkemotor som skal ta over for google i norge ved hjelp av reklame, treffene suger og er sjelden så "spot on" som treffene på google. Uavhengig av om jeg søker på norsk eller engelsk. Jeg blir å teste denne søkemotoren, men, som nevnt, det skal noe til å vippe google av tronen. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Wikia har alt for tunge sider. Man skal raskt inn på siden og raskt få søkeresultater. Google er lett, og det er rett. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns det høres spennende ut. Men tror nok ikke at det kan vippe Google av tronen, det skal noe til da Google har så mange trofaste brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå