koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg har en WD400bb kjørende i maskinen og har opplevd at den ikke drar igang på boot et par ganger.. jeg trykker på knappen og det drar igang som det skal men bios finner ikke disken.. som vanlig så hjelper det og starte om maskine da funker det fint.. hva kan dette være? når jeg overklokket fsb så ga den helt opp... viste seg ikke i det heletatt etter flere omstarter.. men den andre disken(fujitsu 6gb) funker finfint med høyere fsb..stødig som et fjell den.. takk på forhånd.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Feil bruk av emnefelt. vær mer informativ Stenges ikke pga. nybegynnerbruker Lenke til kommentar
koop Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 hmmz Full fart i deg idag du.,... Lenke til kommentar
Drakaslave Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei. Det høres ut som det klassiske tilfellet med dårlig kontakt i printkortet til Hd. Dvs. at disken er på vei til de evig fortapte filers land, hvor den vil kose seg med en evig ferie. Men... Du kan prøve å gå inn i bios. Der har du som regel mulighet til å velge hvor lang tid den skal bruke på å sjekke hver enhet. Kan være at disken din er for treg i oppstarten, og at den trenger en reboot for å rekke å komme igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå