fourforty Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har vært og hentet telefonen nå... Er veldig fornøyd! Den er liten, ser bra ut, tastene er gode, og det kjennes ut som et kvalitetsprodukt! :-) Jeg synes den er kjapp, men jeg kommer fra en gammel Windows-mobil, så det meste vil vel egentlig være raskt i forhold :-) Lenke til kommentar
microon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 :!: Fikk min classic i dag også, storfornøyd!! Har lasta ned nyeste Nokia PC Suite, så nå skal de overføres og installeres før den tas i bruk. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 :!: Fikk min classic i dag også, storfornøyd!!Har lasta ned nyeste Nokia PC Suite, så nå skal de overføres og installeres før den tas i bruk. 9635237[/snapback] Finnes det en funksjon som tar backup av alt på telefonen? Tenker da på telefonliste, innstillinger for profiler osv osv, eller må dette gjøres hver for seg. Blir det like lett fingermerker på baksiden av telefonen på den ekte som det gjør på den prøvetelefonen i butikker? Prøvde et eksempel i en butikk i dag, og den hadde sort "piano lakk" på baksiden og var full av fettmerker. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har noen dato for nåt 6500 slide kommer? Me want! Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har noen dato for nåt 6500 slide kommer? Me want! 9635902[/snapback] den har kommet i dag. Nokia Store på Byporten i Oslo og Nordialog har den inne. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Min slide er på vei til meg nå, får den kanskje imorgen el Lørdag Noen som kan poste bilder og komme med en liten review på sliden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har noen dato for nåt 6500 slide kommer? Me want! 9635902[/snapback] den har kommet i dag. Nokia Store på Byporten i Oslo og Nordialog har den inne. 9636093[/snapback] hvor mye koster den der uten abo...? Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noen som vet når classic bronze kommer? Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har noen dato for nåt 6500 slide kommer? Me want! 9635902[/snapback] den har kommet i dag. Nokia Store på Byporten i Oslo og Nordialog har den inne. 9636093[/snapback] hvor mye koster den der uten abo...? 9636388[/snapback] 4000 uten abo på Nokia Store Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 shiit det er jo over 1000kr som man kan få på nett... Lenke til kommentar
microon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 :!: Fikk min classic i dag også, storfornøyd!!Har lasta ned nyeste Nokia PC Suite, så nå skal de overføres og installeres før den tas i bruk. 9635237[/snapback] Finnes det en funksjon som tar backup av alt på telefonen? Tenker da på telefonliste, innstillinger for profiler osv osv, eller må dette gjøres hver for seg. Blir det like lett fingermerker på baksiden av telefonen på den ekte som det gjør på den prøvetelefonen i butikker? Prøvde et eksempel i en butikk i dag, og den hadde sort "piano lakk" på baksiden og var full av fettmerker. 9635835[/snapback] Har tatt backup av hele tlf, men er ikke så inn i det. Den tok vare på profilen navnet men ikke det som inni. jeg knota litt med å koble til med kabel, fant ut at blåtann var tingen (selv om hastigheten er lavere). Fikk også til slutt Wireless presenter å fungere. ja det blir fettmerker, men de går fort vekk..ikke at det bryr meg med litt merker, er jo ikke et speil uansett. Minus at baksiden er av plast. Lenke til kommentar
ojcool Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 noen som vet når classic bronze kommer? 9636501[/snapback] Vel, det virker som det kun er Classic svart som er kommet ut så langt. Sjekket med butikken hvor jeg bestilte min Bronze, og fikk "kanskje på mandag". Er rolig og ... venter... Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var å så på SLIDE modellen i går, og den virker veldig bra. Slide mekanismen er noe helt annet en på N95. Må nok ut å skaffe meg denne etter jobb i dag Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Maken til tull! Først hadde komplett "ubekreftet 5. okt". Så jeg bestilte for en uke siden. I dag sto det på bestillingen min at forventet sendingsdato var 9. oktober! Usj! Greit at det er fredag og helg snart, men de kan i det minste sende den med en gang på mandag. De kunne vel med fordel sendt i dag og..? (Nå vet ikke jeg hvordan posten går i helgene) Endret 5. oktober 2007 av Zythius Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 får nok min imorgen jeg, hehe Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Da er telefonen i hus. Førsteinntrykket er veldig bra Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje du gidder poste litt bilder og noen meninger om denne da? Ikke slark osv på den? Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje du gidder poste litt bilder og noen meninger om denne da? Ikke slark osv på den? 9642745[/snapback] Her er det ikke slark i det hele tatt. Utrolig bra. Tastene er kanskje litt harde, men de tror jeg er en vanesak. Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Her er et bilde som er tatt i litt for mye motlys. Endret 5. oktober 2007 av 123smilys Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjempe bra da, får min imorgen kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg grønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå