microon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 OMG..da nermer det deg Post et bildet av gliset Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) En liten oppdatering... Nokia 6500 Classic ca. tider... mshop.no får den inn den 14.9 psdata.no får den inn den 14.9 amentio.no får den inn den 18.9 yatack.no får den inn den 18.9 multicom.no får den inn den 18.9 cdon.com får den inn den 10.10 movida.no har ingen bekreftet leveringsdato 9446609[/snapback] Ingen av disse butikkene har den på lager. Hva skjer? Er den veldig forsinket, eller har de bare fått en ca dato å gå utifra? Har sett datoen blitt forandret 3-4 ganger hos flere av butikkene... Endret 26. september 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Butikker setter med vilje tidlige ubekreftede datoer for at kunden skal tro de snart får inn produktet og forhåndsbestiller. Sjansen for at han avbestiller er lavere enn sjansen for at han ville valgt den butikken om deres ubekreftede dato er senere enn alle andres. Det eneste man må lære seg er å rett og slett ikke se på datoene om de er ubekreftet - for kommende mobiler er de oftest rent oppspinn. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, men de opererer med ubekreftet, forventet og bekreftet. Og etter det jeg har sett så blir alle disse brukt, men datoene blir stadig flyttet forde. Det står f.eks: Bekreftet: 15.09.2007 frem til den datoen og etter den datoen står det 25.09.2007 osv osv...Hvor lenge pleier de å holde på slik før de faktisk får varen på lager? Er det virkelig så mange som stoler på de datoene at de bestiller utifra hva de sier? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Står det bekreftet pleier vel det og stemme? Nå har i alle fall Movida satt bekreftet dato 05.10 på 6500 slide! Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vet noen om det vil være mulig å koble 6500 til en GPS? Den har jo bare series 40 og series 60 er vel ofte påkrevd? Jeg liker dessverre denne telefonen vesentlig bedre enn N95 8Gb som er alternativet. Metall er tingen, N95 er jo en plasthaug uten like og skulle ønske de tok seg kostnaden med å gjøre den litt mer eksklusiv. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vet noen om det vil være mulig å koble 6500 til en GPS? Den har jo bare series 40 og series 60 er vel ofte påkrevd? Ja, med en ekstern bluetooth gps går det fint. Her er en navigasjonsløsning: http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/nor/index.php Lenke til kommentar
microon Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har noen kjøpt 6500 classic fra Mshop? Tilsynelatende ser det ut som om de har den inne. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Antatt: 06/10-2007 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Rett rundt hjørnet disse mobilene nå, det er jo knall Lenke til kommentar
microon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Rett rundt hjørnet er vel å ta i.... CDON.com Sverige: Varan beräknas i lager: 2007-11-15 megastore.se: Leveranstid: Levereras på releasedagen Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slide versjonen er forventet innen 10/10 flere steder ihvertfall Lenke til kommentar
fourforty Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg har enda ikke fått telefonen. Posten greide å rote den bort, utrolig nok, så jeg venter enda. Endret 2. oktober 2007 av fourforty Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor bestilte du og hvem? Jævla kjedelig da, kanskje sjekke så ikke postbudet går rundt med ny mobil Lenke til kommentar
fourforty Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bestile fra Katshing.se... de har oppført seg eksemplarisk! De sendte meg en ny telefon, som nå er på vei, med en gang jeg fortalte dem om problemene med Posten, og så tar de seg av reklamasjon mot posten på egen hånd. Så vidt jeg forstår stoppet den på en eller annen sorteringssentral. Gjør den ikke det igjen, bør jeg ha den i morgen eller fredag. Satser på at jeg ikke er like uheldig denne gangen :-) Lenke til kommentar
microon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hva betalte du i frakt? Hva ble total sum? Amentio har 15 stk inne nå Endret 3. oktober 2007 av microon Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva betalte du i frakt? Hva ble total sum? 9624830[/snapback] Det lurer jeg på også. Må du betale moms? Og hvordan er det å kjøpe fra sverige med tanke på selve telefonen? Er det bare å sette den på norsk språk så blir den identisk med de som kjøpes i Norge? Lenke til kommentar
fourforty Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så vidt jeg vet er telefonen identisk med den i Norge. Jeg får telefonen levert til Stockholm, så frakt til Norge vet jeg lite om, men internt i Sverige var det 90 kr. Totalprisen var ca. 3400 svenske kroner, eller 2900 norske. Så vidt jeg vet kommer det 25% mva hvis den skal sendes til Norge, men jeg har ikke funnet en svensk mobilbutikk som gjør det. Bor man i nærheten av grensen går det vel kanskje an å få sendt den til et postkontor og kjøre og hente den.. Skal du importere den lovlig, så trekker man fra den svenske momsen (25%) og legger til den norske (25%), så da kommer man likt ut. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjøpte Slide på Elprice i går. Veldig fornøyd så langt! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Legg opp noen bilder av den da, er den rask i menyene og evnt hvordan er bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå