mushkin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Finnes det noen M-ATX HK for LGA775 som som har integrert grafikk og DVI? Jeg har ikke funnet noen (som faktisk selges i Norge). Tar gjerne imot nokre tips Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Du har dette kortet da. Det er har riktignok HDMI, men det følger med en overgang mellom HDMI og DVI Edit: Her har du til og med ett som har både DVI og HDMI. Er riktignok ikke på lager akkurat nå ... Endret 2. august 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Abit Fatal1ty F-I90HD er et Jekyll & Hyde hovedkort, når det fungerer så er det et veldig bra, men det har vært det beste m-atx hovedkortet med int.gfx med DVI for Intel 775 til nå. Minus : Endel hovedkort som har gått stille til graven, grunnen for det er mest sannsylig pga int.gfx freq ikke er låst ved overklokking. Er kresen med minnebrikker. SPD og Volt. Når det gjelder Gigabyte sin med DVI så er nok den OK, har ennå ikke sett noen tester på nett for den, men jeg kan si deg at det er stor forskjell på bildekvaliteten mellom Intel GMA X3100 og ATI X1250 . Men det har kommet et nytt hovedkort med samme int.gfx som F-I90HD og det er AsRock Core1333-FullHD du kan lese en test av den her OCWorkBench. Så mitt tips er kjøp enten Abit F-I90HD eller AsRock 4Core1333-FHD. BTW: Jeg har bestilt AsRock fra Amentio og det ligger å venter på postkontoret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå