pierce007 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kan jeg feks ha to eller flere brukere av Remote Desktop samtidig? Dvs jeg bruker den, min samboier bruker den osv? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nei, det kun én person som kan være pålogget omgangen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Om du har XP, så kan du dette ved hjelp av salas terminal patch (om jeg husker riktig). Da kan PC'n forøvrig ikke være medlem av et domain. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Om du har XP, så kan du dette ved hjelp av salas terminal patch (om jeg husker riktig). Da kan PC'n forøvrig ikke være medlem av et domain. 9193129[/snapback] noen ideer om hvordan dette gjøres? har XP på to maskiner og Vista på server/backup maskinen som var tenkt at en kunne bruke remote desktop til (overføre filmer, musikk etc etc). Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor ikke bare bruke delingsmulighetene? Kjenner ikke disse på Vista, men på XP Pro kan man dele mapper og sette tilgangskontroll til disse samt å gjøre de usynlig for andre brukere på nettverket ved å legge til et "$" på slutten av mappenavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå