Olanru Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Ja. Da var har jeg endelig klart å modde mitt første kabinett:) Stikkordet er stikksag:) Litt forord: Fikk tak i et serverkabinett for en kort stund tilbake. ganske gammelt kan en si, ca år 2000 eller noe. men nok om det. Serveren led av varmeproblemer som da fikk meg til å tenke litt. Det endte opp med at jeg begynte å tegne opp til ei 120mm vifte. Det var jo lettere sagt en gjort, særlig med da tjukkelsen på stålet(2-3mm). . Bilder kommer, men det er da kun ferdig bilder:( Så jeg tok stikksag, borr og hammer og begynte å banke i saligheten for å få et høl slik at stikksaga kunne sage:) Resultate ble sånn nogen lunde. måtte selvfølgelig flytte disk-racket i kabinettet siden da kabinettdøra med vifta ikke ville på plass pga feilberegninger:) Men! NOk om det. nå er jeg ferdig og har bestilt ymse ting fra microplex. 120mm Turbinvifte 4 støydempings festeanordninger til vifta kabel organiserings sett og en 80mm viftegrill? jaja. bilder kommer! Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg til bildet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så fint det ble! Bare se på "detaljene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå