Joachim_F Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det som kan bli årets lekreste førstepersons skytespill dukker opp i november. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) august....september....oktober.... jeg håper det kommer flere bra spill i disse mnd'ene slik at tiden går litt raskere. det klør så ille i triggerfingern nå at jeg er et skritt fra å lege inn farcry å dra igjennom det en gang til (det blir vel 4 gang i så fall) Endret 2. august 2007 av Spirre Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fan så lenge til Jaja, det får bli bra og bugfritt fra starten. Spare til nytt hk og sli... Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Får prøve å se det positive i det; for oss som ikke har oppgradert til Crysis-able maskin ennå, så faller kanskje prisene noen øre til \o/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 august....september....oktober.... jeg håper det kommer flere bra spill i disse mnd'ene slik at tiden går litt raskere. 17.august: Sam & Max: Season 1 24.august: BioShock 31.august: Enemy Territory: Quake Wars Stranglehold Two Worlds 6.september: Medal of Honor Airborne 14.september: Hellgate: London PC 21.september: World In Conflict 9.oktober: Half-Life 2: Episode Two Portal Team Fortress 2 30.oktober: Age of Conan Oktober: Universe at War: Earth Assault Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Sistnevnte har også en lei tendens til å fryse ned landskapet rundt dem, Lo godt her! :!: Endret 2. august 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Debate Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 November Det er jo lenge til... Jaja innen den tid kjører jeg 8800GTX 768MB i sli Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Åh, så deilig å høre... Det må være som for en woman som får spikret bryllupsdatoen Lenke til kommentar
Debate Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 men så blir brylluppet utsatt, la oss håpe det ikke hender med crysis. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ah, endelig en bestemt dato, så slipper vi å gå rundt i usikkerhet. Kjenner jeg Crytek rett, så blir det ingen utsettelser. November kommer fortere enn du tror. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det var da enda godt, da får jeg ett par måneder mindre enn beregnet i dårlig samvittighet for å oppgradere PC-en min unødig. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Og tenk om brudgommen blir forlatt ved alteret! Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Crysis og Assasin Creed i samme måned. Great Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) august....september....oktober.... jeg håper det kommer flere bra spill i disse mnd'ene slik at tiden går litt raskere. 17.august: Sam & Max: Season 1 24.august: BioShock lover bra 31.august: Enemy Territory: Quake Wars Stranglehold Two Worlds har installert nå 6.september: Medal of Honor Airborne gleder meg 14.september: Hellgate: London PC mista troa 21.september: World In Conflict 9.oktober: Half-Life 2: Episode Portal Team Fortress 2 30.oktober: Age of Conan har lyst på, men usikker Oktober: Universe at War: Earth Assault tviler 9194587[/snapback] dere for tilgi min barnslige respons på denne posten, men følte for å svare siden kilik var så snill å lista en del spill. spiller også GRAW 2 om dagen, så går vel litt tid der framover Endret 2. august 2007 av Spirre Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er jeg den eneste som frykter at Crysis blir lite mer en en påkostet DX10 demo? Bioshock, HGL, HL2 Ep. Two og Portal virker langt mer spennende for meg. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Crysis er ingen DX10 Demo! Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er vel ingen overdrivelse for min del å si at jeg synes Crysis virker hakket mer spennende enn enda en episode av Half-Life 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Crysis og Assasin Creed i samme måned. Great 9195511[/snapback] Kommer ikke Mass Effect også da ? Lenke til kommentar
Debate Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 8 dager etter bursdagen min dette her. Da har jeg vel enda mer cash til den siste finishen på riggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg