bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er jo det samme om han gjør det for morroskyld eller ikke. Da han gjorde det visste han at han brøt reglene til Blizzard. Og han tok da sjangsen. Ble banna for det. Kan virke litt streng når jeg sier det. Men jeg syntest det var vel fortjent. Bryter du reglene ( selv om du ikke mener noe vondt med det) så må du rekne med og bli straffa for det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå skal jeg ikke dra inn eksempler fra virkeligheten her, selv om de kunne vært med på å underbygge poenget mitt. Jeg prøver ikke å få deg til å endre mening, men jeg er bare veldig uenig i det du (og flere andre) sier. For meg ER det en forskjell på omstendighetene rundt det. Om han hadde gjort det kun for morroskyld, eller i den hensikt å ødelegge for noen ville han selvsagt fortjent en ban - men når det er snakk om å ta hevn synes jeg Blizzard burde se gjennom fingrene og la han slippe med en smekk på fingrene. Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er jo det samme om han gjør det for morroskyld eller ikke. Da han gjorde det visste han at han brøt reglene til Blizzard. Og han tok da sjangsen. Ble banna for det. Kan virke litt streng når jeg sier det. Men jeg syntest det var vel fortjent. Bryter du reglene ( selv om du ikke mener noe vondt med det) så må du rekne med og bli straffa for det. 9217833[/snapback] Så sant så sant.. Som i virkeligheten, om man dreper noen i selvforsvar så er det ikke like ille som om man dreper noen for gøy.. selv om ett mord er ett mord.. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er heller ikke lov noen annen plass og bryte lovene for å ta hevn. Akuratt som det er greit og bruke "hacks" berre for å ta hevn over en player som ganker deg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Så sant så sant.. Som i virkeligheten, om man dreper noen i selvforsvar så er det ikke like ille som om man dreper noen for gøy.. selv om ett mord er ett mord.. 9217878[/snapback] Om man dreper i selvforsvar fortjener man jo ingen straff, og det er jo ikke ille heller mener jeg. Men jeg synes også at det blir feil å dra inn slike ekstreme eksempler når det er en så uskyldig liten ting vi snakker om. edit: kuttet ned på quotingen. Endret 6. august 2007 av Complexion Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er jo det samme om han gjør det for morroskyld eller ikke. Da han gjorde det visste han at han brøt reglene til Blizzard. Og han tok da sjangsen. Ble banna for det. Kan virke litt streng når jeg sier det. Men jeg syntest det var vel fortjent. Bryter du reglene ( selv om du ikke mener noe vondt med det) så må du rekne med og bli straffa for det. 9217833[/snapback] Så sant så sant.. Som i virkeligheten, om man dreper noen i selvforsvar så er det ikke like ille som om man dreper noen for gøy.. selv om ett mord er ett mord.. 9217878[/snapback] Er stor forsjell på hevn og selvforsvar Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Det var ikke hevn, men et forsøk på å få tingene mine tilbake. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det var ikke hevn, men et forsøk på å få tingene mine tilbake. 9217917[/snapback] Ja men du viste at det du gjorde ikke var lov vel? Og du valgte allikevell og ta sjangsen på å kunne bli banna`? (beklager skrivefeil) Endret 6. august 2007 av bjorns_1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hadde vært interessant å sett utdraget fra chatloggen Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hadde vært interessant å sett utdraget fra chatloggen 9217939[/snapback] what he said Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja men du viste at det du gjorde ikke var lov vel? Og du valgte allikevell og ta sjangsen på å kunne bli banna`? 9217935[/snapback] Nei, tror ikke han visste det. Jeg vet det nå, men så jeg har lært leksa mi. Tro meg. Jeg har i ettertid pugga alle regler utenat. 9200721[/snapback] Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ett mord er ett mord.. Det er det så aldeles ikke. Er du vitne til en 50 år gammel drittsekk som voldtar en stakkars 6-åring, og du slår han til døde eller evn.t plaffrer hodet hans til stuing, så ville jeg heller kallt det opprydding i samfunnet. Kanskje litt OT men. Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 mm, du ville nokk ha kallt det opprydding. Men det ville ikke loven X.x Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 mm, du ville nokk ha kallt det opprydding. Men det ville ikke loven X.x 9218049[/snapback] Skjønnssak. Fleste oppegående mennesker ville sluppet deg løs. Samme her. Trådstarter fortjener en advarsel og hvis det blir gjentatt. Permban. Men direkte ban for å prøve å ta en scammer og få tilbake tingene sine. Er bare direkte latterlig. Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Helt enig! Advarsel, så permbann ^^ Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er du vitne til en 50 år gammel drittsekk som voldtar en stakkars 6-åring, og du slår han til døde eller evn.t plaffrer hodet hans til stuing, så ville jeg heller kallt det opprydding i samfunnet. 9218036[/snapback] Det du beskriver er vel ... eh ... mord. Men så feil kan man vel ta. Også grenser det vel til å være ekstremt off-topic. Scammere er forresten no drit, så jeg håper det går greit for trådstarter, samtidig som han lærer at det ikke hjelper å ta igjen med å bryte reglene:) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Greetings, We are writing to inform you that we have now concluded our investigation into your account and you will be able to access the World of Warcraft servers once again. We have also placed a warning on your account. Account Name: -------------------- Date of Violation: 1/8/2007 Type of Violation: Violation of Terms of Use Details of Incident: Impersonation of Blizzard staff. Character Name Involved: Larz Consequences for Account: Account Warning While we regret to take this type of action, we have determined it to be in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. Should you have other questions or concerns, feel free to contact us again. We hope you continue to enjoy your experience in World of Warcraft! Account Administration wishes to alert all players to our policies, outlining behaviour which players should avoid in order to continue adventuring in the lands of Azeroth and beyond. Please take a few moments to review this information. http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Kreztek Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe http://www.wow-europe.com/en/ If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail Ha det bra folkz, nå skal jeg spille WoW igjen! Endret 6. august 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 And Justice For All. Gratulerer Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bra at det ordna seg Kjipt å måtte lide for at noen andre prøver seg på deg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Gratulerer! Godt å høre at det endte relativt godt, selv om du fikk en litt sur warning (som kanskje var en passende "straff") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå