Gå til innhold

Banned. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kødda med en kis som dreiv på å scammet meg, og han rapporterte meg etterpå. Jeg latet som jeg var en undercover Blizzard kis. Og nå er jeg banned.

Det jeg lurer på er, hva slags straff får man for å etterligne blizzard ansatte?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Greetings Mr ------ Okstad,

We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to

suspend your World of Warcraft account:     

Account Name: -----------

Type of Violation: Impersonating a Blizzard employee

Consequences for Account: Account Suspended pending investigation

Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for

review of the history of problems associated, and consideration of subsequent

sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our

Account Administration Team shortly.

If you have any further enquiries regarding your account status, please use the

webform at the following address:

http://www.wow-europe.com/support/security...orm.html?lan=en

If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:

http://en.wow-europe.com/policy/

Regards,

Game Master Team

Blizzard Entertainment Europe

9192629[/snapback]

Haha, har du null omdreining i hodet eller, "Undercover blizz" lol.

Du har blitt tatt med buksa nede, lite du kan gjøre :D

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg kødda med en kis som dreiv på å scammet meg, og han rapporterte meg etterpå. Jeg latet som jeg var en undercover Blizzard kis. Og nå er jeg banned.

Det jeg lurer på er, hva slags straff får man for å etterligne blizzard ansatte?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Greetings Mr ------ Okstad,

We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to

suspend your World of Warcraft account:      

Account Name: -----------

Type of Violation: Impersonating a Blizzard employee

Consequences for Account: Account Suspended pending investigation

Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for

review of the history of problems associated, and consideration of subsequent

sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our

Account Administration Team shortly.

If you have any further enquiries regarding your account status, please use the

webform at the following address:

http://www.wow-europe.com/support/security...orm.html?lan=en

If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:

http://en.wow-europe.com/policy/

Regards,

Game Master Team

Blizzard Entertainment Europe

9192629[/snapback]

Haha, har du null omdreining i hodet eller, "Undercover blizz" lol.

Du har blitt tatt med buksa nede, lite du kan gjøre :D

9214765[/snapback]

Du mener hvis man prøver å få noe som har blitt scamma tilbake er man totalt hjernedød ? Herregud Det er jo bere med lefse i såret enn kanel i nesa vettu. Synes bliz kunne sett litt mer på saken og på hva som faktisk sjedde før de banna deg. Trodde man hadde tre sjangser før man ble banna. Synes det der var hvertfall extremt streng straff for en sån filleting

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Sitter her sjokkert over alle kommentarene som hagler inn. Det er jo bare et spill! Dette er jo en liten filleting og av like vel kommer folk med haugevis av kommentarer som støtter blizzard sin ban. Synes uansett det er ganske kraftig fra blizzard å gi ban for impersonating, men det er min mening. Spill skal nytes, det er da ikke noe jævla samfunn der man skal følge alle regler til punkt og prikke, impersonating er jo ingenting sammenlignet med andre grunner man kan bli bannet for. Noen burde komme seg mere ut.

Lenke til kommentar
Sitter her sjokkert over alle kommentarene som hagler inn. Det er jo bare et spill! Dette er jo en liten filleting og av like vel kommer folk med haugevis av kommentarer som støtter blizzard sin ban. Synes uansett det er ganske kraftig fra blizzard å gi ban for impersonating, men det er min mening. Spill skal nytes, det er da ikke noe jævla samfunn der man skal følge alle regler til punkt og prikke, impersonating er jo ingenting sammenlignet med andre grunner man kan bli bannet for. Noen burde komme seg mere ut.

9214944[/snapback]

Hadde han lest den svære blokken med tekst før han kunne spille for første gang hadde han visst hva som kom til å skje hvis han impersonata blizzard.

Hvorfor prøve på noe så dumt i hele tatt, report scammeren å la blizzard gjøre jobben sin.

Lenke til kommentar
Da fortjener du ikke noe annet da vet du. ;)

Håper du blir bannet.

9192637[/snapback]

Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte.

9192644[/snapback]

hehe... dette liker vi :thumbup:

for å svare: du burde vere glad, du fikk jo tilbake livet ditt...

heh bare kødder med deg.... ;)

Endret av 2badle
Lenke til kommentar

11. # Impersonate any real person, including without limitation any "game master" or any other Blizzard agent or employee, nor may you communicate in the Game in any way designed to make others believe that your message constitutes a server message or was otherwise posted by any Blizzard agent or employee.

http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.html

SyndTristLeit.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Det som er er at det er litt forskjell på "hei jeg er blizz ansatt, gi meg passordet ditt" eller noe lignende enn: "nei nå gikk du i fella din jævel, jeg er en game master!".

Her kommer jeg med en real life lignende hendelse som ofte kommer i sanne tråder, og som jeg er sterk i mot siden dette bare er et pc spill og ikke noe spess med virkeligheten og gjøre men still:

En jævel kommer og stjeler bilen din (eller prøvde han å stjele i dette tilfellet?). Du blir selvsagt pissed som faen, dett skal jævelen få igjen. "Haha jeg er sivil politi din jævel, nå er du FUCKED!" Tyv: "Ahhh, MAMMA (aka blizz) han her ekke snill mot jævler som meg :(" Trådstarter: "Uhm why u bannad me becuz i didnt read rulz? :(:(" blizz: "Working as intenAZI".

Triste greier, men siden du nå er ferdig med wow, hva med å finne en ny hobby? Regner med du har hatt WoW som hobby en stund nå, sikkert gøy å prøve noe nytt? :) Og dette er for ALL del ikke noen "haha du er nolife" flame i det hele tatt!

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Du har ikke blitt permbannet enda eller?

Det er uten tvil mange trangsynte mennesker som har kommet med dritt her, og jeg er ganske sikker på at de fleste av dem har gjort noe dumt selv.

Men som flere sier, det er ikke verdens undergang, men det er jo veldig kjedelig det som har hendt. Hadde jeg blitt bannet hadde jeg vel skaffet meg en ny account og levlet opp på nytt - men det er vel ikke like aktuelt for alle kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

9214944[/snapback]

Alle er vel klar over at det er et spill, men hva har nå det med saken å gjøre? Blizzard leverer et produkt som vi spillere betaler for. Tror ikke noen av oss ville betalt for et MMORPG uten regler, hvor alle gjorde det de følte for hele tiden. Det ville blitt kaos og et slikt spill hadde ikke jeg gidda å spilt i hvert fall.

Du ville kanskje syntes det var greit om Gamer.no forumet også var helt uten regler? Så kunne alle spammet så mye de ville og alle idiotene kunne få fritt spillerom..Tross alt, det er jo bare et forum? :roll:

Å late som man er GM eller Blizz-ansatt er det vanligvis scammere som gjør. De som bare venter på å overta og ødelegge kontoen din. Derfor fortjener han refs for å gjøre noe sånt. Men det virker som om Okstad har lært leksa så jeg synes det er greit med en advarsel, noe jeg tror han får også om Bllizzard har hele loggen og vet hele historien bak.

Lenke til kommentar
Du har ikke blitt permbannet enda eller?

Det er uten tvil mange trangsynte mennesker som har kommet med dritt her, og jeg er ganske sikker på at de fleste av dem har gjort noe dumt selv.

Men som flere sier, det er ikke verdens undergang, men det er jo veldig kjedelig det som har hendt. Hadde jeg blitt bannet hadde jeg vel skaffet meg en ny account og levlet opp på nytt - men det er vel ikke like aktuelt for alle kan jeg tenke meg.

9216755[/snapback]

Fortsatt temporary suspended for "investigation." :roll:

Lenke til kommentar
Håper du forblir det. Og da trenger du ikke fortsette og bruke forumet til en syte plass.. Tror det er ett mindretall som syntest synd på deg fordi du har brutt bizzard sine regler

9217766[/snapback]

Herregud, da!?

Det han har gjort er en liten filleting - et forsøk på å skremme en ubrukelig scammer såvidt jeg har forstått det - og du synes han skal bli permbannet for det?

Det han gjorde gikk ikke ut over noen uskyldige mennesker såvidt vi vet - og det er jo direkte latterlig at en ussel scammer faktisk skal rapportere personen han har scammet.

Greit nok, han burde kanskje ikke ha utgitt seg for å være GM - men det er faktisk en stor forskjell på det han gjorde, og det å utgi seg for å være GM for selv å scamme.

For de som lurer; Nei, jeg har ingen kjennskap til Okstad annet enn på WoW-forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...