Moff Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Shit ! Så folk kan rett å slett reporte folk uten noe som helst grunnlag (for eksempel som i ditt tilfelle) La oss si du ikke hadde gjort det: Hva hadde game master sitt bevis på at du hadde lata som om du var en blizzard mann ? de har full mulighet til å sjekke hva som skjedde men gjør ingen ting med det. det burde de gjøre, ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva hadde game master sitt bevis på at du hadde lata som om du var en blizzard mann? 9194541[/snapback] Skrev han det ingame har de jo chatten. Den blir lagret. (: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Å? Det var nytt for meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Å? Det var nytt for meg. 9195460[/snapback] Den gjør det, men de har ikke lov til å kikke på samtalelogger hvis ikke de mistenker noe ulovlig eller som i ditt tilfelle. Blir rapportert. Hva var det egentlig du gjorde. Du sa du var Blizzard-ansatt. Ville du ha tilbake tingene dine eller krevde du noe mer? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. 9192644[/snapback] Anyways... Dette er et diskusjonsforum. Hvorfor du driver å poster at du er banna her, ser jeg ikke helt poenget i da de fleste som blir bannet stort sett fortjener det. Og når du i tillegg er klar over hva du har gjort så ser jeg heller ikke helt grunnen til å at du spør om "hjelp" her. Umoralskt å prøve å lure en annen spiller sånn som du gjorde. Vil du ite hva EULA'en sier om dette så foreslår jeg at du LESER DEN. 9192913[/snapback] CAREPOLICE NR. 1 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) zzzZZzz google is your friend: http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=...21p#impersonate du får satse på at dette går : Whenever possible, we try to give players the benefit of the doubt in questionable situations Endret 2. august 2007 av B-QL Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 CAREPOLICE NR. 1 ... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 zzzZZzz google is your friend: http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=...21p#impersonate du får satse på at dette går : Whenever possible, we try to give players the benefit of the doubt in questionable situations 9195795[/snapback] Tusen takk. Det er en questionable situation, trust me. Jeg fikser det i morra. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nå som du er bannet, kan du slite deg løs fra 17'' Tommeren og endelig FÅ ET LIV. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hei. Jeg kødda med en kis som dreiv på å scammet meg, og han rapporterte meg etterpå. Jeg latet som jeg var en undercover Blizzard kis. Og nå er jeg banned. Det jeg lurer på er, hva slags straff får man for å etterligne blizzard ansatte? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Greetings Mr ------ Okstad, We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to suspend your World of Warcraft account: Account Name: ----------- Type of Violation: Impersonating a Blizzard employee Consequences for Account: Account Suspended pending investigation Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for review of the history of problems associated, and consideration of subsequent sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our Account Administration Team shortly. If you have any further enquiries regarding your account status, please use the webform at the following address: http://www.wow-europe.com/support/security...orm.html?lan=en If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/policy/ Regards, Game Master Team Blizzard Entertainment Europe 9192629[/snapback] :!: Så selveigd. Dette gjorde natten min et hakk bedre. Endret 3. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 :!: Så selveigd. Dette gjorde natten min et hakk bedre. 9198111[/snapback] Whaaaat?! Første gangen jeg har sett en slik post av en som faktisk er ansatt i HW.no nettverket Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Nå som du er bannet, kan du slite deg løs fra 17'' Tommeren og endelig FÅ ET LIV. 9198106[/snapback] First of all, har jeg en 19 tommer. Second of all, så lever jeg et vitterlig liv, selv om WoW var hobbyen min. Jeg hadde ikke begynt å raide en gang. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 :!: Så selveigd. Dette gjorde natten min et hakk bedre. 9198111[/snapback] Whaaaat?! Første gangen jeg har sett en slik post av en som faktisk er ansatt i HW.no nettverket 9199304[/snapback] Han er vel kun medarbeider, og alle poster fra ansatte og brukere her inne er uoffisielle intil noe annet er nevnt, men joda, en som jobber i nettverket burde kunne gjøre bedre en dette her. Slikt svekker min tilllit, og antagligvis andres tillit til HWN som en seriøs bedrift. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nå som du er bannet, kan du slite deg løs fra 17'' Tommeren og endelig FÅ ET LIV. 9198106[/snapback] For allt du vet har han mer HP enn deg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 :!: Så selveigd. Dette gjorde natten min et hakk bedre. 9198111[/snapback] Whaaaat?! Første gangen jeg har sett en slik post av en som faktisk er ansatt i HW.no nettverket 9199304[/snapback] Han er vel kun medarbeider, og alle poster fra ansatte og brukere her inne er uoffisielle intil noe annet er nevnt, men joda, en som jobber i nettverket burde kunne gjøre bedre en dette her. Slikt svekker min tilllit, og antagligvis andres tillit til HWN som en seriøs bedrift. 9199515[/snapback] Det gjør ikke annet enn og fotelle meg at de som jobber i HW nettverket bare er mennesker som alle oss andre. Ser ikke hvorfor ikke de skal få uttykke hva de mener om en sak. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Selvfølgelig er de mennesker, og de skal få uttrykke seg, men i denne saken blir en sånn kommentar overflødig, og bare teit. Enhver, ansatt eller ikke, burde holde seg god nok til å ikke komme med slikt krimskrams. Grunnen til at tilitten blir svekket er fordi en slik kommentar er useriøs og barnslig, noe som videre fører til: ansetter Hardware AS useriøse personer? Endret 3. august 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 :!: Så selveigd. Dette gjorde natten min et hakk bedre. 9198111[/snapback] Whaaaat?! Første gangen jeg har sett en slik post av en som faktisk er ansatt i HW.no nettverket 9199304[/snapback] Han er vel kun medarbeider, og alle poster fra ansatte og brukere her inne er uoffisielle intil noe annet er nevnt, men joda, en som jobber i nettverket burde kunne gjøre bedre en dette her. Slikt svekker min tilllit, og antagligvis andres tillit til HWN som en seriøs bedrift. 9199515[/snapback] Beklager det der. Glemte at jeg har jobbet litt for prisguiden.no og at jeg derfor må holde en dødelig seriøs tone på hvert innleggen jeg skriver. Nei, men seriøst. Jeg var utplassert der i 2 uker og klarte å snike med meg prisguide.no tittelen hjem. Ikke ta det jeg skriver så altfor alvorlig, for jeg har omtrent ingenting med selve HWN og gjøre. (Dessuten var jeg en smule overtrøtt) Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Håper du får perm ban! Du fortjener ikke noe annet. Bryter du reglene får du følge konsekvensene Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Permban for en slik liten filleting? Hadde det vært helt umotivert gjort hadde det vært en ting, men når han "tar igjen" mot en scammer synes jeg det hadde holdt med maksimum 72 timer. Det er helt greit at man ikke skal utgi seg for å være ansatt for Blizzard, men kom igjen - det var faktisk en scammer det "gikk ut over". Håper du får accounten tilbake asap Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Det gikk ikke utover scammeren, han ville ikke gi meg itemet mitt tilbake. Jeg var den eneste som ble "skadet" her. Edit: Dessuten innrømmet jeg det til slutt da han ikke trodde på meg. Håper blizz finner det chatloggen. Endret 3. august 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå