Frohman Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Jeg kødda med en kis som dreiv på å scammet meg, og han rapporterte meg etterpå. Jeg latet som jeg var en undercover Blizzard kis. Og nå er jeg banned. Det jeg lurer på er, hva slags straff får man for å etterligne blizzard ansatte? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Greetings Mr ------ Okstad, We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to suspend your World of Warcraft account: Account Name: ----------- Type of Violation: Impersonating a Blizzard employee Consequences for Account: Account Suspended pending investigation Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for review of the history of problems associated, and consideration of subsequent sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our Account Administration Team shortly. If you have any further enquiries regarding your account status, please use the webform at the following address: http://www.wow-europe.com/support/security...orm.html?lan=en If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/policy/ Regards, Game Master Team Blizzard Entertainment Europe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. 9192644[/snapback] EULAEN sier nok det er forbudt! Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. 9192644[/snapback] Nå har jeg ikke lest igjennom hele EULA'en punkt for punkt, men jeg er 99% sikker på at å etterligne en Blizzard ansatt er veldig streng fyfy. Folk som gjør det pleier jo som regel å late som de er GM'er eller lignende, å prøver å lure passordene til folk fra dem. Så ja, hvis du virkelig sa du var en Blizzard ansatt så får du nok dessverre bare som fortjent. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Forklar deg for Blizzard?! Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. 9192644[/snapback] Hva med å lese gjennom EULA'en? Har ikke sjekket selv med det står sikkert at det ikke er lov... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Forklar deg for Blizzard?! 9192720[/snapback] Joda, jeg planlegger det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe. Nå sitter du sånn passe godt i det Støtter forslaget om å si til Blizz hva som skjedde. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Det gjør jeg her? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det gjør jeg her? 9192810[/snapback] Hvorfor spør du i heletatt her på diskusjon.no? Er det noe vi kan hjelpe deg med? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ja, vi kan hjelpe ham å bryte ned selvfølelsen enda mer enn han hadde gjort selv fra før. Banker du opp kisen som kjørte på bilen din i stedet for å la myndighetene ordne opp får du straff.. Ser du likheten? Selv-eid sier jeg bare. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Han spør fordi han er usikker. Okstad vil unødig trå feil slik at han risikerer å bli permanent bannet. Folk på diskusjon.no spør fordi de er usikre, trenger hjelp, og ellers bare vil diskutere noe. Jeg trodde at en med din fartstid ville ha oppfattet det allerede, så feil kan man ta. En burde klare å la være å komme med kommentarer som "selveid", "dette fortjente du!" og lignende. Hjelp heller gutten. Okstad: Dette ser mer ut som riktig sted. siden du antagligvis kommer til å bli bannet før de har lest det du har skrevet til dem. Du kan prøve den andre også, for sikkerhetsskyld kan du sende inn på begge. Endret 2. august 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har selv vært borti lignende (bytting av account,salg av account, dårlig oppførsel og masse bla bla bla). Til syvende og sist hjalp det og sende mail om hva som skjedde og hvorfor og at du er virkelig lei deg og aldri skal gjøre det igjen. Hvis di ikke svarer så prøv og ring dem, har selv gjort det noen ganger. Virkelig hyggelig folk. Btw hvis du skal sende dem mail, prøv og finn på ein god historie. greit nok at det er veldig uetisk men når du først sitter i saksa så funker det, har selv gjort det (ikke prøv og flame meg, er ferdig med wow for lenge siden ) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ja, tmolberg, jeg skal si sannheten, men vri det på en måte slik at jeg høres ut som offeret. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Da fortjener du ikke noe annet da vet du. Håper du blir bannet. 9192637[/snapback] Hva du håper og syns jeg fortjener driter jeg en lang kabel i, hva jeg vil vite er hva EULA'en sier om å etterligne Blizzard ansatte. 9192644[/snapback] Anyways... Dette er et diskusjonsforum. Hvorfor du driver å poster at du er banna her, ser jeg ikke helt poenget i da de fleste som blir bannet stort sett fortjener det. Og når du i tillegg er klar over hva du har gjort så ser jeg heller ikke helt grunnen til å at du spør om "hjelp" her. Umoralskt å prøve å lure en annen spiller sånn som du gjorde. Vil du ite hva EULA'en sier om dette så foreslår jeg at du LESER DEN. Endret 2. august 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
neoman Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vel forklar att du ble scammet og at hele din hensikt bare var å få tilbake hva denne tullingen lurte fra deg. og vis du ikke spurte om pasord eller prøve å lure tilbake noe annet en dine egene penger så er det ikke umulig att blizzard er snille og lar deg gå med en advarsel. personlig syns jeg blizzard er helt idioter når det kommer til behandling av scammere, de har full mulighet til å sjekke hva som skjedde men gjør ingen ting med det. det burde de gjøre, selv har jeg aldri blitt scammet fordi jeg kun lar topp guilds folk echantet for meg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 haha, det er jo passe dumt å gjøre noe slikt da. Dette er nok noe blizzard er veldig opptatt av og, ettersom det er så mange e-mail hax som foregår. En mail til blizzard hvor du forklarer litt, samt legger deg langflat kan jo hjelpe. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Vel, jeg vil takke alle som har bidratt med noe konstruktiv, spesielt vetle, neoman, tmolberg og PatrickM. Blir jeg bannet spiller jeg CS og venter på AoC, blir jeg ikke spiller jeg videre og venter på AoC. Nå må jeg tenke ut hva jeg skal si. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå