Joachim_F Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 THQ har bekreftet at det jobbes med et nytt Red Faction-spill. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eneren var et kult konsept igrunn. Absolutt verdt å spille igjennom. Ser frem til en oppfølger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Må si jeg likte også RF1 godt, det var ikke suverent, men ok underholdning. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Red Faction 1 hadde jeg det mye moro med, på Ps2 da det kom. Husker det var litt "wow" i starten, det var jo tross alt et av de første spillene jeg kjøpte til den konsollen. Småkul to-player var det og. Håper de klarer å få til dette skikkelig bra denne gang, alle muligheter burde være tilstede, som det står i artikkelen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har brukt ein god del timar på Red Faction, både singel- og multi-player. Så eit nytt spel, og forhåpentlegvis bra, spel ser eg fram til. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Orginalen var bra, oppfølgeren var horribel. Håper de tar nr. 3 til et høyere nivå. Og for all del ikke gjør Geo-Mod om til en gimmick. Håper de bygger spillet rundt motoren istedet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe.."kan ødelegge alt" var jo bare tull i RF. Det var jo kun vegger som var merket med røde kryss man kunne sprenge seg gjennom, og da hadde man gjerne ikke noe valg heller for å komme seg videre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oh, man! Dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 problemet med veggødeleggelsen var at den krevde avsatt "plass" i kartene. slik som det demo-kartet dem sendte ut for å vise motoren i bruk, hvor starten vare var en veldig liten kube. grunnen til at en kunne grave langt der var fordi resten av kartet var såpass lite. men nå som minnemengde og annet har blitt en del bedre siden 1ern kom ut så er det godt mulig at dem kan gjøre flere ting destruerbare. husker fortsatt søylene i ett av multiplayer-kartene som en kunne fullstendig ødelegge. de kunne til og med falle ned fra taket om en prøvde nok Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe.."kan ødelegge alt" var jo bare tull i RF. Det var jo kun vegger som var merket med røde kryss man kunne sprenge seg gjennom, og da hadde man gjerne ikke noe valg heller for å komme seg videre. 9193372[/snapback] Jeg kan ikke huske at du kun kunne skyte på røde kryss? Etter deg eg husket så kunne du skyte hvor du ville og det ble hull. Dog var dette PC versjonen, og det kan hende jeg spilte multiplayer . Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe.."kan ødelegge alt" var jo bare tull i RF. Det var jo kun vegger som var merket med røde kryss man kunne sprenge seg gjennom, og da hadde man gjerne ikke noe valg heller for å komme seg videre. 9193372[/snapback] Med Geo-Mod kunne man ødelegge alt. Men pga. spilltestere alltid fant ut ting man kunne ødelegge, måtte utviklerene sette begrensinger til hva man måtte ødelegge. Mest fordi de ikke designet spillet etter motoren. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg må se til å få spilt 2ern snart da ^^ Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Var Red Faction 1 multiplayeren som dro meg inn i online verdenen Endret 6. august 2007 av kinag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg