Dotten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kunne ikke alle være som Blib ble det spurt for tre år siden. Den populære brukermoderatoren vår trakk seg desverre året etter. Men nå har vi gleden av å informere brukerne at han nok en gang tar på seg moderatorkappen for å bidra til at brukerne får et enda bedre forum. Vi er takknemlig for at han påtar seg oppgaven og gratulerer han og ikke minst dere brukere med å få en dyktig moderator tilbake. Siden vi ikke alle kan være som Blib så var det like greit å bringe inn originalen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bra! Etter litt feilaktige "ansettelser" er dette gode nyheter. Blib er en moderator jeg husker som veldig flink. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Han trakk seg like etter at jeg oppdaget forumet. Men husker å ha sett han luske litt rundt på forumet innimellom. Uansett, velkommen tilbake og lykke til videre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bra! Etter litt feilaktige "ansettelser" er dette gode nyheter. Blib er en moderator jeg husker som veldig flink. 9192601[/snapback] My thoughts exactly. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Velkommen tilbake Blib! Husker deg godt som moderator det første året jeg var her på forumet. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei, skål! Kanskje det blir litt orden på fourmet igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hurra! Velkommen tilbake, du har vært savnet! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tror ikke jeg har vært medlem lenge nok til å huske deg (som moderator), men gratulerer Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette var godt nytt. Blib gjorde/gjer ein fabelaktig jobb. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Takk folkens. Det er nok helt andre tider på forumet nå enn for to år siden, men jeg skal sette meg inn i nye og gamle modereringsteknikker og gjøre mitt beste Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Velkommen tilbake - håper det går raskere med svar på rapporteringer nå. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg var ikke her for tre år siden, men uansett; Velkommen!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Once you go mod you allways come back Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gz. Nårtid er det min tur? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du har 240 innlegg på 2 måneder, så det er nok ikke lenge til. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gratulerer Blib. Du har 240 innlegg på 2 måneder, så det er nok ikke lenge til. 9199414[/snapback] Er jo ikke bare antall poster som teller da. De må ha en mening også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er jo ikke bare antall poster som teller da. De må ha en mening også. 9212045[/snapback] Sier du deeeeeeet? Velkommen tilbake, Blib! Fin nyhet. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå