Gå til innhold

Noctua kjøler, hvilket kabinett har dere?

Anbefalte innlegg

Heisann alle.

Har kjøpt og montert en Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes kjøler.

MEN det er bare ett "lite" problem. Denne er så høy at mitt kabinett blir rett å slett for smalt gitt. Her finner dere mitt kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300355

Problemet er: På mitt kabinett er platen som HK er montert på, trukket relativt langt inn i kabinettet dette for å legge kabler etc bak Hk.platen. Dette fører til at avstanden mellom HK og sidedør kabinett er relativt kort og grunnet at Noctua kjøleren er så høy så stikker altså denne utenfor sidedøren.

Så er det noen der ute som har samme kjøler på et Miditower, men som har plass så tar jeg gjerne mot tips hvilket kabinett dere har da disse målene ikke er oppgitt. Orker ikke å bomme en gang til på kjøpet av kabinett.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann alle.

Har kjøpt og montert en Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes kjøler. 

MEN det er bare ett "lite" problem. Denne er så høy at mitt kabinett blir rett å slett for smalt gitt. Her finner dere mitt kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300355

Problemet er:  På mitt kabinett er platen som HK er montert på, trukket relativt langt inn i kabinettet dette for å legge kabler etc bak Hk.platen. Dette fører til at avstanden mellom HK og sidedør kabinett er relativt kort og grunnet at Noctua kjøleren er så høy så stikker altså denne utenfor sidedøren.

Så er det noen der ute som har samme kjøler på et Miditower, men som har plass så tar jeg gjerne mot tips hvilket kabinett dere har da disse målene ikke er oppgitt. Orker ikke å bomme en gang til på kjøpet av kabinett.

:thumbup:

9192488[/snapback]

Hei.

Har anntec P182 og det passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...