Gå til innhold

Tråd for Guitar Hero og Rockband ps3

rsarsa

Anbefalte innlegg

Forresten, jeg har GH 1&2 til Ps2. Er det noen grunn til at jeg burde kjøpe GH3 til ps3 og ikke ps2? Gitarene jeg har fungerer vel ikke på ps3?

9193074[/snapback]

Jeg kjøper det på PS3 pågrunn av at det "lagger" når jeg spilelr GH2 på ps2en min på hdtven på rommet, men i stua med plasma uten hd funker det fint.

Så GH3 på ps3 her :) kanskje litt downloadcontent også :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på Rock band, vil jeg ha muligheten til å bare kjøpe gitaren så jeg kan spille det som Gitar Hero? Jeg har egentlig ikke lyst til å bruke 2100 kr på noe jeg nesten ikke kommer til å bruke, men vil gjerne ha alle sangene :)

hvis jeg MÅ kjøpe bass-gitar, trommer og Mic også kjøper jeg bare GH3.

Endret av vetle89
Lenke til kommentar

Satser på at det kommer nedlastbart stuff ja :)

på Rock band, vil jeg ha muligheten til å bare kjøpe gitaren så jeg kan spille det som Gitar Hero? Jeg har egentlig ikke lyst til å bruke 2100 kr på noe jeg nesten ikke kommer til å bruke, men vil gjerne ha alle sangene :)

hvis jeg MÅ kjøpe bass-gitar, trommer og Mic også kjøper jeg bare GH3.

9193234[/snapback]

Det er sannsynlig ja.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Sånn som jeg skjønte det på utviklerne, så skulle man ikke trenge å kjøpe mer enn ett instrument til Rock Band, om man ønsker det. Tror det skal gå fint an å bare kjøpe trommene, and that's it, liksom. Men kan hende jeg misforstod.

En ting jeg hvertfall fikk med meg, var at de lovte at prisen på instrumentene IKKE skulle være så sabla høy.

Håper uansett kvaliteten på instrumentene blir litt bedre enn GH-gitarene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...