rsarsa Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Dette spillet kommer vel seint i år. Var det Oktober? Gleder meg i alle fall til dette kommer, men intill da, er jeg også interessert i å spille Guitar hero 2 på ps3. Jeg har lest litt frem og tilbake her og ut i fra hva jeg kan se, lar det seg ikke gjøre. Noen som har fått det til? Endret 2. august 2007 av rsarsa Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gitaren funker ikke, men spillet funker derimot 2'ern Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Gitaren funker ikke, men spillet funker derimot 2'ern 9192625[/snapback] Det er vel lite vits i? Kan vel ikke spille uten gitaren? :p/me har ikke spilt det Endret 2. august 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kontrollen 9192672[/snapback] Aha, I see :] Må vel gå til innkjøp av Guitar Hero 3 når det kommer. aaaaalle babler jo om det spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det kommer garantert til og bli nedtur og spille dette etter rockband Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Joda, Rockband kan bli gøy det. Presentasjonen på E3 var artig ^^, Men Rockband blir jo en del dyrere. Endret 2. august 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke viss man har valget om man vill kjøpe med trommer og mic. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke viss man har valget om man vill kjøpe med trommer og mic. 9192716[/snapback] Uhm, det ville vel vært rart. Da forsvinner jo hele poenget med spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 poenget med spillet er jo å spille blir jo ordentlig artist og trommis som driver på i bakgrunnen viss du spiller gitar aleine. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er ikke det egntlig bare Guitar hero med annet navn om du bare skal bruke gitaren da?? Hele greia er jo at man skal være flere sammen om å spille som et band, for ellers blir det bare en fullpris låtoppdatering? Hele Rockband konseptet er bra nok, men jeg trur det blir en flopp uten like da det blir dyrt for alle instrumentene når man ser på hvor mye det kommer til å bli brukt. Det skjer, men ikke ofte at jeg har 3-4 stykker klare for å leke band på besøk Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Altså, en av hovedforskjellene mellom Guitar Hero og Rock Band blir jo (bortsett fra trommer og mikrofon og sånn) er jo det faktum at du har en haug med originalartister som har slengt seg på for å være med, deriblant Metallica. Om man har en/ei og kan spille gitar selv så er jo det bare skøy det også ... jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe til trommer med det første hvertfall... vet ikke hvor jeg skulle satt de når jeg ikke brukte de... Endret 2. august 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Var det ikke noe med at Rockband kunne velge og vrake i hvilket som helst sang siden det var samarbeid med MTV elr no sånt. Mente jeg hadde hørt noe om det kan være veldig feil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser mange hopper i taket over at Metallica kommer med låt i rockband. Noen som har hørt hvilken, for i mine øyne er metallica to forskjellige band før og etter Black Album, og kommer dem med Fuel eller hva det skvipet heter er det jo like spennende som en DDE låt? Uansett, at de får orginalartister med i spillene er jo på høy tid da;) Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Så ingen fikse sjeler har mekket noesom virker? Tror Rockband kan bli stilig og! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser mange hopper i taket over at Metallica kommer med låt i rockband. Noen som har hørt hvilken, for i mine øyne er metallica to forskjellige band før og etter Black Album, og kommer dem med Fuel eller hva det skvipet heter er det jo like spennende som en DDE låt? Uansett, at de får orginalartister med i spillene er jo på høy tid da;) 9192935[/snapback] I motsetning til alle de jallasangene som Guitar Hero propper inn. Vertfall i det siste spillet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser mange hopper i taket over at Metallica kommer med låt i rockband. Noen som har hørt hvilken, for i mine øyne er metallica to forskjellige band før og etter Black Album, og kommer dem med Fuel eller hva det skvipet heter er det jo like spennende som en DDE låt? Uansett, at de får orginalartister med i spillene er jo på høy tid da;) 9192935[/snapback] Hehe, jeg tenkte med en gang på gamle Metallica sanger, og ikke noe av det nye skvipet. Om det er noe fra Loaded eller Reloaded så trekker det nok ikke akkurat opp ... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Mener å ha lest at Black Album skal komme som nedlasting etter lansering av spillet... Nå må du ikke samle 3 kompiser hjemme hos det, det skal vel gå an å spille sammen online på Rock Band vel? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Forresten, jeg har GH 1&2 til Ps2. Er det noen grunn til at jeg burde kjøpe GH3 til ps3 og ikke ps2? Gitarene jeg har fungerer vel ikke på ps3? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skulle det ikke komme en adapter som gjor at man kunne ha ps2 gitaren til ps3? Men det som var problemet var at det er ingen aktiveringsknapp på gitaren og da blir det krøll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå