Gå til innhold

Tråd for Guitar Hero og Rockband ps3

rsarsa

Anbefalte innlegg

Dette spillet kommer vel seint i år. Var det Oktober?

Gleder meg i alle fall til dette kommer, men intill da, er jeg også interessert i å spille Guitar hero 2 på ps3.

Jeg har lest litt frem og tilbake her og ut i fra hva jeg kan se, lar det seg ikke gjøre.

Noen som har fått det til?

Endret av rsarsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det egntlig bare Guitar hero med annet navn om du bare skal bruke gitaren da?? Hele greia er jo at man skal være flere sammen om å spille som et band, for ellers blir det bare en fullpris låtoppdatering?

Hele Rockband konseptet er bra nok, men jeg trur det blir en flopp uten like da det blir dyrt for alle instrumentene når man ser på hvor mye det kommer til å bli brukt.

Det skjer, men ikke ofte at jeg har 3-4 stykker klare for å leke band på besøk

:p

Lenke til kommentar

Altså, en av hovedforskjellene mellom Guitar Hero og Rock Band blir jo (bortsett fra trommer og mikrofon og sånn) er jo det faktum at du har en haug med originalartister som har slengt seg på for å være med, deriblant Metallica. Om man har en/ei og kan spille gitar selv så er jo det bare skøy det også ... jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe til trommer med det første hvertfall... vet ikke hvor jeg skulle satt de når jeg ikke brukte de...

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Ser mange hopper i taket over at Metallica kommer med låt i rockband. Noen som har hørt hvilken, for i mine øyne er metallica to forskjellige band før og etter Black Album, og kommer dem med Fuel eller hva det skvipet heter er det jo like spennende som en DDE låt?

Uansett, at de får orginalartister med i spillene er jo på høy tid da;)

Lenke til kommentar
Ser mange hopper i taket over at Metallica kommer med låt i rockband. Noen som har hørt hvilken, for i mine øyne er metallica to forskjellige band før og etter Black Album, og kommer dem med Fuel eller hva det skvipet heter er det jo like spennende som en DDE låt?

9192935[/snapback]

I motsetning til alle de jallasangene som Guitar Hero propper inn. Vertfall i det siste spillet.

Lenke til kommentar

9192935[/snapback]

Hehe, jeg tenkte med en gang på gamle Metallica sanger, og ikke noe av det nye skvipet. Om det er noe fra Loaded eller Reloaded så trekker det nok ikke akkurat opp ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...