Ravage Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Har problemer med å komme meg på msn. Når jeg kobler til får jeg opp "Vi kunne ikke koble deg til msn prøv igjen senere". Jeg har prøvd å formatere men det hjalp ikke. Har heller ingen virusprogrammer eller brannmurer på. Prøver og kjøre reparer gjennom msn, men hjelper lite det og. Noen aning? mvh Geir Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eg har ofte mye problemer med MSN klienten(spesielt Live utgaven). Eg vet ikke om det er mulig lenger, men dersom du klarer å få tak i 7.5 så løser ofte det mye problemer... Eller bli kvitt hele problemet og last ned GAIM/Pidgin. En gratis MSN-klient(og andre) som fungerer på flere OS. Fungerer hver gang MSN ikke gjør det. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 @ Ravage. Kommer du deg på internett ellers ? Er det bare msn som ikke vil fungere ? Hadde samme problemet selv en gang. Det du må passe på er at datoen i windows under "date and time properties" er rett ! Står den på feil årstall får ikkje du "lov" å logge deg på. Håper det hjalp ! Mvh, Erlend Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette skjedde titt og ofte med meg også. Løsningen er å kaste Microsoft sin klient på dynga og ta i bruk en annen, f.eks. Pidgin. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har du Telenor så sjekk webmail på online.no. Det kan være blokkering av porter som er problemet. Ellers så finner man masse tips ved å taste inn feilmeldingen din på google... (er det ingen som bruker google før de spør lengre? ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå