TST Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Forhistorien til originalspillet. Se videoen Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Gleder meg veldig, men så ikke noe spesielt med videoen. Håper man kan gå utenfor den bygningen også Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I STALKER kan man gå hvor man vil Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Sikker? Jeg kjøpte STALKER, men kom aldri ut av rommet med han gamlingen bak gitteret. Ble lei av å snakke med ham til slutt, så jeg ga opp. Hva var greia? Skal man out-smarte ham eller noe? Fikk ham litt på gli til å gi meg noe greier, men så ble han plutselig vrang igjen.. Vanskelig spill. Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du mener Sidovrich? Han traderen i begynnelsen? Du prater med ham, så snur du deg 180 grader, og går ut døra. Default F, tror jeg Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Døren var aldri åpen!? Kanskje jeg skulle installere på nytt og prøve igjen. Men f%#¤ så sint jeg ble sist gang Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Døren var aldri åpen!? Kanskje jeg skulle installere på nytt og prøve igjen. Men f%#¤ så sint jeg ble sist gang 9193013[/snapback] Gjør det. Kan være lurt å lese og forstå hva han sier også. Noen velger å bare trykke seg kjapt gjennom dialog i spill også. Installer også siste patch. Ellers var det ikke noe særlig imponerende trailer. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kanskje på tide å innrømme at jeg faktisk kom meg ganske raskt ut av rommet og klarte resten av spillet også Elsket STALKER og håper oppfølgeren blir en flott opplevelse Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva mener du? At du løy? Hvorfor det? :!: Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ja, det var det jeg mente.. Syntes det var litt rart at man trodde på meg etter den første posten, og trodde ihverfall "ironien" skulle skinne igjennom i den andre posten. Men men, var ikke ute etter å henge ut noen Tror jeg hadde vært noe skuffet over meg selv om jeg aldri kom meg ut av det første rommet og så avinstallerte spillet Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ro ro til fiskeskjær.. Uansett, likt starten på originalen, men var så mange irriterende momenter at jeg avinnstalerte det etter et par timer. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg syntes også starten var kjedelig (sett bortifra liksomproblemene ovenfor), men syntes spillet tok seg veldig opp da man fikk noen flere våpen og spillet ble mer stemningsfullt.. Men det var utrolig mye bugs i det, ihvertfall frem til den første patchen kom Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg for min del spiller på en drittpc, så det ødeleger litt... Edit: patchen, gjør den slik at det går an å reparere våpnene sine? Endret 2. august 2007 av MetroN Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg fikk akkurat spillet og driver og spiller det nå. Fy søren for en stemning! Spillet har sine bugs, og PDA-en suger beverpung, men innlevelsesfaktoren er noe av det beste jeg har opplevd i noe spill. Grafikken, leveldesign, våpen og fiender er så overbevisende og "realistisk" på sin måte at jeg fort glemmer spillets svakheter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis fysikken og teksturene blir lige ville som det, det var i traileren blir det et heftig løft i det allerede geniale spillet Driver å runder SOC på det hardeste nå! Fant ut at jeg hadde glemt å ta på meg stalker suiten når jeg kom til barkeeper :whislte: Jaja, slik går det når en er 1337 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skjønner at alle andre her kom seg ut av rommet men for min del er den forbanna døra låst og nederst i høyre hjørne blinker en diskett innimellom. Hva låser opp døra? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Skjønner at alle andre her kom seg ut av rommet men for min del er den forbanna døra låst og nederst i høyre hjørne blinker en diskett innimellom.Hva låser opp døra? 9386926[/snapback] Spørsmål om S.T.A.L.K.E.R.-originalen kan man ta i en egen tråd. Denne tråden handler om en spesifikk video til et nytt S.T.A.L.K.E.R.-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg