Gå til innhold

Trailer: S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker?

Jeg kjøpte STALKER, men kom aldri ut av rommet med han gamlingen bak gitteret. Ble lei av å snakke med ham til slutt, så jeg ga opp. Hva var greia? Skal man out-smarte ham eller noe? Fikk ham litt på gli til å gi meg noe greier, men så ble han plutselig vrang igjen.. Vanskelig spill.

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Døren var aldri åpen!? Kanskje jeg skulle installere på nytt og prøve igjen.

Men f%#¤ så sint jeg ble sist gang

9193013[/snapback]

Gjør det. Kan være lurt å lese og forstå hva han sier også. Noen velger å bare trykke seg kjapt gjennom dialog i spill også.

Installer også siste patch.

Ellers var det ikke noe særlig imponerende trailer.

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg mente.. Syntes det var litt rart at man trodde på meg etter den første posten, og trodde ihverfall "ironien" skulle skinne igjennom i den andre posten. Men men, var ikke ute etter å henge ut noen

Tror jeg hadde vært noe skuffet over meg selv om jeg aldri kom meg ut av det første rommet og så avinstallerte spillet

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Jeg syntes også starten var kjedelig (sett bortifra liksomproblemene ovenfor), men syntes spillet tok seg veldig opp da man fikk noen flere våpen og spillet ble mer stemningsfullt.. Men det var utrolig mye bugs i det, ihvertfall frem til den første patchen kom

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk akkurat spillet og driver og spiller det nå.

Fy søren for en stemning! Spillet har sine bugs, og PDA-en suger beverpung, men innlevelsesfaktoren er noe av det beste jeg har opplevd i noe spill.

Grafikken, leveldesign, våpen og fiender er så overbevisende og "realistisk" på sin måte at jeg fort glemmer spillets svakheter.

Lenke til kommentar

Hvis fysikken og teksturene blir lige ville som det, det var i traileren blir det et heftig løft i det allerede geniale spillet :D

Driver å runder SOC på det hardeste nå! Fant ut at jeg hadde glemt å ta på meg stalker suiten når jeg kom til barkeeper :whislte: Jaja, slik går det når en er 1337 :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjønner at alle andre her kom seg ut av rommet men for min del er den forbanna døra låst og nederst i høyre hjørne blinker en diskett innimellom.

Hva låser opp døra?

9386926[/snapback]

Spørsmål om S.T.A.L.K.E.R.-originalen kan man ta i en egen tråd. Denne tråden handler om en spesifikk video til et nytt S.T.A.L.K.E.R.-spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...