Gå til innhold

Ny mus Ms 3.0, g5 o7 og Razer deathadder [Løst]


Anbefalte innlegg

Morn, razer`en min har tatt kvelden, så sitter her med en kulemus, som kanskje ikke er allverden, så lyst til å prøve noe nytt, har hatt razer diamondback to ganger nå, litt dårlig levetid på de, lyst på ny mus som holder ei stund nå..

Den skal være god å holde i, gli godt, har egentlig ganske store hender, er derfor jeg velger å ikke gå for diamondback igjen..

 

Så står mellom de her tre, kom med fordeler og ulemper her nå da..

 

Logitech G5 07 editon

 

Microsoft 3.0

 

Razer Deathadder

 

Edit: Redigerte posten litt, har nå slengt på ei mus til..

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. 3.0 er god fordi den er stor.. mens G5 er liksom litt mer formet etter hånda.. derfor syns jeg G5 er deiligere der.. G5 er også optisk laser mus.. i forhold til LED.. Du har sense-knapper på G5 og rullehjulet kan gå sideveis..

 

Jeg anbefaler begge men G5 mest :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå for en Razer Copperhead, hvis du syntes Diamondback'en var veldig god? Den har samme form, bare med en bedre sensor.

 

Har en selv og er veldig fornøyd, men forøvrig om jeg kunne velge nå, ville jeg gått for en Deathadder. G5'en og IntelliMouse er også å anbefale - smak og behag :)

 

EDIT: Det som gjør at G5'en er verdt 300 kroner mer, er ekstrautsyret - IntelliMouse blir litt enkel i forhold til de dyrere modellene. Men som sagt, smak og behag...

Endret av Artificin
Lenke til kommentar
hmm.. 3.0 er god fordi den er stor.. mens G5 er liksom litt mer formet etter hånda.. derfor syns jeg G5 er deiligere der.. G5 er også optisk laser mus.. i forhold til LED.. Du har sense-knapper på G5 og rullehjulet kan gå sideveis..

 

Jeg anbefaler begge men G5 mest :)

9193993[/snapback]

 

Bare at G5 har laser da, og det trekker en god del ned.

Lenke til kommentar
hmm.. 3.0 er god fordi den er stor.. mens G5 er liksom litt mer formet etter hånda.. derfor syns jeg G5 er deiligere der.. G5 er også optisk laser mus.. i forhold til LED.. Du har sense-knapper på G5 og rullehjulet kan gå sideveis..

 

Jeg anbefaler begge men G5 mest :)

9193993[/snapback]

 

Bare at G5 har laser da, og det trekker en god del ned.

9201819[/snapback]

 

 

Riktig.. Laser trekker opp så lenge man har god musmatte :) Spørs om du er low-sense eller high-sense gamer da.. G5 klarer low-sense best men at den ikke klarer high sense er bare SKRAP!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke gå for en Razer Copperhead, hvis du syntes Diamondback'en var veldig god? Den har samme form, bare med en bedre sensor.

 

Har en selv og er veldig fornøyd, men forøvrig om jeg kunne velge nå, ville jeg gått for en Deathadder. G5'en og IntelliMouse er også å anbefale - smak og behag :)

 

EDIT: Det som gjør at G5'en er verdt 300 kroner mer, er ekstrautsyret - IntelliMouse blir litt enkel i forhold til de dyrere modellene. Men som sagt, smak og behag...

9201764[/snapback]

Copperhead har et par kamerater hatt, begge gikk tilbake til diamonfback, skjønner dem godt, for syns ikke den var så god, var noe med formen som jeg ikke likte, den er jo ganske lik som diamondback, men er noe jeg ikke liger der..

 

Noen som veit ossen Intelli 3.0 og steel pad Qck passer sammen? 5l`en er blitt så slitt, også upraktisk å ta med seg, desuten passer jo fargen på både matta og intelli musa.. :p hehe, ikke at det har så mye å si da, bryr meg ikke om det liksom..

 

Bruker low-sense btw, derfor er jo 3.0 grei, den er det ikke veldig mange dpi på heller så.. :p

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke gå for en Razer Copperhead, hvis du syntes Diamondback'en var veldig god? Den har samme form, bare med en bedre sensor.

 

Har en selv og er veldig fornøyd, men forøvrig om jeg kunne velge nå, ville jeg gått for en Deathadder. G5'en og IntelliMouse er også å anbefale - smak og behag :)

 

EDIT: Det som gjør at G5'en er verdt 300 kroner mer, er ekstrautsyret - IntelliMouse blir litt enkel i forhold til de dyrere modellene. Men som sagt, smak og behag...

9201764[/snapback]

Copperhead har et par kamerater hatt, begge gikk tilbake til diamonfback, skjønner dem godt, for syns ikke den var så god, var noe med formen som jeg ikke likte, den er jo ganske lik som diamondback, men er noe jeg ikke liger der..

 

Noen som veit ossen Intelli 3.0 og steel pad Qck passer sammen? 5l`en er blitt så slitt, også upraktisk å ta med seg, desuten passer jo fargen på både matta og intelli musa.. :p hehe, ikke at det har så mye å si da, bryr meg ikke om det liksom..

 

Bruker low-sense btw, derfor er jo 3.0 grei, den er det ikke veldig mange dpi på heller så.. :p

9202525[/snapback]

 

Det er akkurat der G5 er sterk! low-sense!

Lenke til kommentar

Tror IntelliMouse har samme sensor som copperhead, eller en som er veldig lik, som noen forøvrig sier at ikke passer til low-sense.

 

Det at du likte diamondback'en, men ikke copperhead er ganske rart etter min mening, ettersom de er helt like i formen. Kanskje noe med gummien og materialet copperhead'en er dekket av.

 

Hvis du vil ha en low-sense mus, kjøp deathadder'en, du ;)

Lenke til kommentar
G5 takler ikke skikkelig raske bevegelser og burde derfor ikke brukes av folk som har tenkt til å spille spill med lav sensitivitet. Deathadder er god på ergnonomi, god teknisk, god kvalitet. Jeg finner ikke noe å utsette ved den. 3.0 er også en utmerket spillmus.

9210034[/snapback]

 

det er det verste jeg har hørt! Jeg spiller 400DPI på musa og 0.5 ingame! jeg har aldri merket noe negativt med det!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...