Fisker Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Guns n Roses hadde en opptreden hvos slash spilte Introen på Welcome to the Jungle VELDIG feil! 9198982[/snapback] sdqtxp0xNhc Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Eneste jeg kommer på er når Satyricon spilte på Hulen, og ene gitaristen sendte monitoren sin rett i bakken. Også når brannalarmen gikk under 1349-konserten. Det var litt tidig. De stod dønn stille i 5min før de gikk av. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Guns n Roses hadde en opptreden hvos slash spilte Introen på Welcome to the Jungle VELDIG feil! 9198982[/snapback] sdqtxp0xNhc 9213226[/snapback] Høres mer ut som om trommisen kommer inn litt seint? Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mira Craig stagedive. Fy faen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mira Craig stagedive. Fy faen 9238070[/snapback] http://youtube.com/watch?v=5DNyMqgGlEM Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mira Craig stagedive. Fy faen 9238070[/snapback] Popmusikerene har noen av de mest trofaste fansene av alle sjangerene 1: Ingen gidder å stå helt inntill scenen (på vei til å gå?) 2: Folk bakker unna når hun hopper Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde tatt henne imot Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde tatt henne imot 9243954[/snapback] Sikkert deilig å ta imot ho ja, men er sikker på at det er deiligare å la ho falle. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Bono har glemt tekster flere ganger, blant annet på Valle Hovin i 1997. Endret 9. august 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 bjørn fliden (in flames) eller hvordan det staves glemte jo tekstem å¨screem på download festivalen trur jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Keith Moon svimte av på en konsert hvor han var rusa på et bedøvelsesmiddel ment for hester. The Who spiller ferdig sangen og spørr publikum; "is there a drummer in the audience?" 19 år gamle Scott Halpin tok over trommesettet. Litt av et minne tror jeg. Del 1 - Moonie svimer av Del 2 - Drummer plzkthx Moralen må vel bli: ikke bruk ting som ikke er ment for mennesker? Endret 9. august 2007 av tjalla Lenke til kommentar
noodles Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 James Hetfield i Metallica gløymer tekstar frå tid til anna. På The Unnamed Feeling/Some Kind of Monster-EPen syng han feil på Ride the Lightning. "Death in the air, stapped to the electric chair, I forgot the fucking words!" Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Moralen må vel bli: ikke bruk ting som ikke er ment for mennesker? 9245026[/snapback] Og i alle fall ikkje bland det med brandy, som Moon gjorde. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) tiden før Elvis døde gjor han mangen "tabber" som å glemm teksten, så begynne å ninne. kanskje ikkje så rart om du såg kor ødelagt han var da.. EDIT: synes det var litt dumt med all den klagingen på begynelsen av tråden, dei som klagde bør kanskje ta det tilbake. tråden har faktisk blitt ganske interessant. godt tiltak savage Endret 9. august 2007 av xersess Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 tiden før Elvis døde gjor han mangen "tabber" som å glemm teksten, så begynne å ninne. kanskje ikkje så rart om du såg kor ødelagt han var da.. 9246246[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=DMA8NU0AIzA glemmer teksten opptil flere ganger imidten av sangen .. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 skjedde i fleire konserter/sanger, har filmer fra det. eit godt eksempel der Sondrey Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mener å huske at vokalisten av døgnfluegruppa "ICE" tabbet seg ut på en VG-lista konsert. Hun var ferdig med sangen og skulle takke for seg, da hun fant ut at mikrofonen ikke var slått på... Da hun skjønte det, snudde hun seg rundt og skrudde på mikrofonen, før hun takket for seg :!: Playback? Neppe Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mener å huske at vokalisten av døgnfluegruppa "ICE" tabbet seg ut på en VG-lista konsert. Hun var ferdig med sangen og skulle takke for seg, da hun fant ut at mikrofonen ikke var slått på... Da hun skjønte det, snudde hun seg rundt og skrudde på mikrofonen, før hun takket for seg :!: Playback? Neppe 9253894[/snapback] synes det nesten altid er det åpå sånne konserter en tabbe som jeg mener, at plateselspaet til mika godkjente han han synger ikke bra i det hele tatt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Latterutbruddet i begynnelsen på Bob Dylan's 115th Dream kom fordi Dylan ikke var vant til å spille med band og bare durte avgårde uten å telle opp, noe som naturlig nok gjorde at de andre musikerne ikke kom inn i sangen der de skulle. Grunnen til at den ble beholdt på den ferdige innspillingen var at Bob syntes latteren til produsenten var så bra. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mira Craig stagedive. Fy faen 9238070[/snapback] Popmusikerene har noen av de mest trofaste fansene av alle sjangerene 1: Ingen gidder å stå helt inntill scenen (på vei til å gå?) 2: Folk bakker unna når hun hopper 9243934[/snapback] Ikke fordi jeg synes hun er fantastisk men grunnen hun ikke ble tatt imot hva fordi ingen stod nærmere enn en 3 meter fra senene... hun så ikke det pågrunn av lyset. Og jo poppen har harbarka fans i ca 14 dager. Da er de ikke på top 20 mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå