Juden Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Her har vi en tråd hvor vi kan ta med tabber o.l begått av musiker. Enjoy Edit: Med tabber mener jeg tabber som er blitt begått på fremføringer o.l. Tabber som er ganske kjente blant fans. Endret 2. august 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva slags tabber skal dette være? At musikeren har bommet på en note i en låt eller i en opptreden? Hvor interessant er nå det? Snakker du om tabber i musikernes privatliv? Det har lite med musikk å gjøre og bør postes i OT-baren. Snakker du om tabber som i f.eks. at musikere lager et dårlig album etter et godt album? Da er det en smaksdiskusjon og kan diskuteres andre steder, først og fremst Musikkafeen, sjangertrådene, albumguidene og tråder dedikert til en spesifikk artist eller album. Så hva skal denne tråden inneholde, egentlig? Jeg gir deg én sjanse til å komme med et godt fornuftsgrunnlag i første innlegg. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg gjetter at han mener fatale tabber som er gjort av musikere på scenen, som f.eks miste trommestikkene, tråkke på kabelen, osv. Burde flyttes til Humor-kategorien synest nå jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tabber er for det meste ikke så interesange(og en legger ikke så veldig merke til deg... med mindre det er en vitkig detalje) Uansett, ting som når She Said Destroy-frontmannen stupet ned og slo seg når han forsøkte å stagedive er jo gøy. (På slutten av showet sa han noa ala "Haha, og der vet dere det. She Said Destroy kan IKKE stagedive!") Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Husker jeg så på TV at Mira Craig stagedivet men ingen tok henne imot og hun brakk et eller annet og alt ble stille. Hehe. Men sant, tabber er ellers ikke så interessange. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 En gang så kom Markus Grosskopf nær Roland Grapow mens han spillte live, sånn at han spillte feil Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Yosef i Madcon stagedivet pà oyafestivalen i fjor eller for 2 àr siden..fikk ikke like mye oppmerksomhet som Mira Craig men. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Herreguuuuud, går du for en stengt tråd per dag eller? Altså hvor faens gøy er det å lage disse trådene da? Hva er neste? "Din favoritt favorittråd" -- Når det gjelder ontopic: Har ikke peiling, er ikke ofte man ser folk som lever av å lage musikk gjøre store tabber live. Ihvertfall ikke av de jeg hører på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Beyonce tryna visst massivt på scena nylig, hvis det er relevant. Endret 2. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synes ideen bak tråden er bra, jeg. Det er mange fine slike historier i musikkverdenen. For eksempel er andre halvpart av "Det året det var så bratt" med Øystein Sunde diktet på sparket fordi lappen med teksten var så rablete skrevet at han ble helt satt ut. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Det er en film av Metallica på Youtube, der Kirk skal gå opp en trapp så faller han, på senen altså . Endret 2. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er ikke akkurat en tabbe, men da Slayer skulle spille inn Reign in Blood var de så gira at skiva ble mangfoldige minutter kortere enn planlagt. (var det så mye som ti?) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er en film av Metallica på Youtube, der Kirk skal gå opp en trapp så faller han, på senen altså . 9195469[/snapback] Det er da vel Jason som detter.. Kirk kan vel holde seg på beina? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tabbe at et plateselskap droppa å signe Beatles og mente at gitarbasert musikk var på vei ut. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er en film av Metallica på Youtube, der Kirk skal gå opp en trapp så faller han, på senen altså . 9195469[/snapback] Det er da vel Jason som detter.. Kirk kan vel holde seg på beina? 9195566[/snapback] Jeg mener at der var Kirk som falt.. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Det er en film av Metallica på Youtube, der Kirk skal gå opp en trapp så faller han, på senen altså . 9195469[/snapback] post det her. Endret 2. august 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Og så hadde jo Ashlee Simpson en liten playback-tabbe Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Og så hadde jo Ashlee Simpson en liten playback-tabbe 9197408[/snapback] Jeg vil mene at plateselskapet som signerte Ashlee Simpson gjorde en ganske stor tabbe innen musikk Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Så sant. Men jeg foretrekker henne framfor gaulinga til søstra hennes any day. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den største tabben i musikkhistorien er det Chicago som har. De var jo som de fleste sikkert vet høy på diverse narkotiske stoffer, og som om det ikke var nok fant de en dag ut at de skulle gjøre noe som ikke hadde vært gjort før i musikkhistorien: De spilte "Russisk rulett". Resultatet ble at gitaristen deres døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå