Swamp Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som har et godt tips om hvor mye en Hp Deskjet 710c er verdt? En kompis vil selge meg en slik, og i og med at det er en kompis så er jo pris et litt ømt tema... Noen forslag? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Få den billigst mulig Nei, selv liker jeg ikke kjøpe av venner, går det istykker er det utrolig kjedelig når det er en kamerat man kjøpte gjenstanden av, men hvis du ikke trenger og betale mye er det greit Lenke til kommentar
Swamp Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Men du har ikke forslag til pris? Du vet ikke sånn ca markedspris? Det er jo en utgått printer... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva var nypris som han betalte? Er den mye brukt? Er den i god stand? Får du med blekkpatroner? Alt er vesentlig når man skal kjøpe en brukt vare.. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 har solgt min deskjet 600 for 250+porto. så ikke gi mer enn 350, husk at HP patronene er dyrere enn de fleste andre merker. Hvis du ikke lager dine egne da... . at printeren bråker som bare det, og er veeeeeeeeeeeldig treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå