DJViking Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Noen som vet hvilket virus som skriver følgende på MSN til alle kontakter ? Ehm, is that really you? www.poweredpixel.com/msn/show-######## ####### er hotmail kontoen Virus, orm , trojan eller hva det måtte være. Endret 2. august 2007 av DJViking Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Scan taken on 02 Aug 2007 09:26:38 (GMT) A-Squared Found nothing AntiVir Found HEUR/Crypted ArcaVir Found nothing Avast Found Win32:VB-KP AVG Antivirus Found VB.RP BitDefender Found Backdoor.VB.BJO ClamAV Found nothing CPsecure Found nothing Dr.Web Found nothing F-Prot Antivirus Found nothing F-Secure Anti-Virus Found nothing Fortinet Found nothing Kaspersky Anti-Virus Found nothing NOD32 Found a variant of Win32/VB.AAM Norman Virus Control Found nothing Panda Antivirus Found nothing Rising Antivirus Found nothing Sophos Antivirus Found nothing VirusBuster Found nothing VBA32 Found nothing Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) En kamerat av meg som har fått det viruset. Jeg får endel meldinger fra han på MSN som han ikke sender ut. Og han bruker AVG Free. Jeg husker et tidligere virus på mSN som gjorde noe slikt, men det var med en annen tekst. Scan taken on 02 Aug 2007 09:26:38 (GMT)AVG Antivirus Found VB.RP 9192458[/snapback] Endret 2. august 2007 av DJViking Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Dama åpnet også det vedlegget på msn å fikk viruset, hjelper vel ikke vhilket virusprogram man har når man godtar pakkesendingen..? Vi bruker Avast. Den bærbare skal sendes inn til ASUS, den er helt død........ ( Edit: link https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806272 ) Endret 2. august 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå