aeropilot Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg satt og funderte her om dagen på hvor avanserte mobiltelefoner har blitt. Jeg kan huske når SMS var revolusjonerende, og nå har vi alt fra mp3 til video til GPS i de små dingsene. Så hva kommer i framtida? Hva slags funksjoner og duppeditter kommer vi til å få se i mobilene framover? Prøv å tenk litt kreativt og se om du kommer på noe lurt. Det har jo nylig vært en artikkel på amobil om TV-mottak på mobilen. Nå kommer satelitt-TV til mobilen Dette tror jeg også kommer til å komme en gang i framtiden. Det burde jo ikke være noe problem å lage en TV-mottaker på lik linje med en radio-mottaker? En annen ting jeg tenkte på er at muligens mobiler kommer til å komme med innebygd Laser Keyboard som du kan se her: http://www.virtual-laser-keyboard.com/. Det kunne jo være praktisk for mange såkalte proffbrukere. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg satt og funderte her om dagen på hvor avanserte mobiltelefoner har blitt. Jeg kan huske når SMS var revolusjonerende, og nå har vi alt fra mp3 til video til GPS i de små dingsene. 9192229[/snapback] GPS for folk flest vil ikke nødvendigvis være for å finne veien hjem fra fjellet. Man vil sikkert se en tilpasning mot målgruppen, med kobling mot både GPS-koordinater og eksempelvis gule sider. Man kan altså søke og finne nærmeste apotek, og i tillegg få retningsbeskrivelse. Kanskje man kan se på et kart hvor kameraten din ringer fra osv. Treningsdagbok og pulsklokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå