w@abbus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har laget en hjemmeside i full fart Hva synes dere om den? Klikk her for å s min hjemmeside Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det passer ikke med de disko kulene. Forumet burde passe i fargene til siden din. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Et bilde på nesten 2 megabyte?? Skaler det ned. Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Et bilde på nesten 2 megabyte?? Skaler det ned. 9192969[/snapback] Tenkte du på bildet av de jentene? Det skal være skalert ned nå Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Da har jeg endret ting og tang på layout som dere har påpekt Hva synes Dere nå da? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ta bort alle discokulene bak og behold den foran. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Du bruker frames. Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt. Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen). Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. All I can say is: http://htmldog.com Begynn her ( http://www.htmldog.com/guides/htmlbeginner/ ), og jobb deg nedover. Lykke til. Edit. Foruten det hadde jeg satset på å lage en side i lysere farger (i.e mye hvitt). Mørke sider er generelt sett mye vanskelige å få til. Edit2. Fjern dette. Tar gjerne oppdrag på webdesign hvis du trenger hjemmeside (Not trying to be mean, just saying it like it is.) Endret 3. august 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Du bruker frames. Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt. Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen). Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. Frames, PHP, CSS, Tables osv Hva er vitsen med CSS og feks PHP når siden er SÅ enkel og fyllt med Yalla Du nevner bedre kontroll Det er ingen ting på denne siden som er ute av kontroll Jeg vet god at FRAMES er "ut" Det har det vært siden Netscape dominerte nettlesermarkedet av den enkle grunn at den gangen taklet ikke mange nettlesere frames.... og etter dette har mange webdesignere hatet frames Er egentilig mot frames selv, men en og annen IFRAME eller, KAN fungere om det ikke blir for mye tull med framesene og innhold Nå var jeg mer ute etter hva folket synes om selve designet og ikke hva som ligger under "vis kilde" Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk Om man tar betalt, da er jeg helt enig! Da MÅ koden være ryddig. Men, kravet til css, PHP og annet kommer helt ann på sidens layout og innhold mener nå jeg. Hva er vitsen med css på et par disko kuler? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du bruker frames. Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt. Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen). Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. Frames, PHP, CSS, Tables osv Hva er vitsen med CSS og feks PHP når siden er SÅ enkel og fyllt med Yalla Du nevner bedre kontroll Det er ingen ting på denne siden som er ute av kontroll Jeg vet god at FRAMES er "ut" Det har det vært siden Netscape dominerte nettlesermarkedet av den enkle grunn at den gangen taklet ikke mange nettlesere frames.... og etter dette har mange webdesignere hatet frames Er egentilig mot frames selv, men en og annen IFRAME eller, KAN fungere om det ikke blir for mye tull med framesene og innhold Nå var jeg mer ute etter hva folket synes om selve designet og ikke hva som ligger under "vis kilde" Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk Om man tar betalt, da er jeg helt enig! Da MÅ koden være ryddig. Men, kravet til css, PHP og annet kommer helt ann på sidens layout og innhold mener nå jeg. Hva er vitsen med css på et par disko kuler? 9203865[/snapback] Beklager, jeg prøver bare å hjelpe/være konstruktiv. Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk Greit, let me rephrase myself: Estetisk sett minner siden om toalettet fra filmen Trainspotting. (1,2) Det at du kun var ute etter kritikk på design, er ikke noe du har spesifisert før nå, i.e, hvordan skulle jeg vite det? Så lenge siden ikke validerer hos W3C mener jeg personlig at den ikke holder mål. Hva som ligger under panseret, ergo kode, teller like mye som utseende i mine øyne. Hvis du liksom er klar over hvor jævlig det er å bruke frames, hvorfor gjør du dette da? Er du klar over hvor mye tid og krefter du kan spare på å sette deg inn i litt mer moderne webutvikling? Hva er vitsen med css på et par disko kuler? Jeg gjentar: Layout lages med divs og css. Ikke tables. Ergo er ikke CSS'en tilstede kun for "diskokulene" dine, men for base-layouten på siden. Endret 4. august 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
htmlBendik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 18 feil w3 validator.. Men den va ikke så ille den Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har laget en hjemmeside i full fart Hva synes dere om den? Klikk her for å s min hjemmeside 9192225[/snapback] Først av alt, gjer godt arbeid i utgangspunktet. Ikkje sleng ut ei side du har brukt ti minutt på (...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå