-Tommy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Selv liker jeg den gamle V70'en, mens den nye V70 2 syns jeg har en helt forferdlig bakende. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Selv liker jeg den gamle V70'en, mens den nye V70 2 syns jeg har en helt forferdlig bakende. 9419968[/snapback] Nå er det vel 3 karoserier på v70? Jeg er absolutt ikke en ekspert men: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=85...1abcNC-qm831859 , http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...1abcNC-qm865909 , og http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...1abcNC-qm919722 ? Hvis det var sistnevntes ræv du sikta til så er jeg enig Men synes virkelig noen at 2'ern er stygg? Etter min mening er den dritfin Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det var sistnevnte jeg siktet til ja, kan ikke fordra den ræven. Endret 3. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Enig med 2ommy91, V70 2008 har jo helt rar bakpart. Vi har en eldre V70 da (1998), men synes at den er ganske fin jeg. Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Volvo 240. Sorry om det er (Det er sikkert mange) som føler seg truffet, men bilen er både dritstygg, og så harry man bare klarer å komme. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9195911[/snapback] sjønner meg ikke på deg for volvo 240 er dritrå, ihvertfall som litt stylet u ungdomsbil Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Citroen 2CV 1974 det er noe av det styggeste jeg har sett http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11...9abcWlDin420362 Vedder på at de ikke klarer å selge den. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Citroen 2CV 1974 det er noe av det styggeste jeg har sett http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11...9abcWlDin420362 Vedder på at de ikke klarer å selge den. 9431858[/snapback] Hallo i luken? Er du klar over hva slags kult-bil dette er? Den selges nok unna uten problemer av noe slag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Volvo 240. Sorry om det er (Det er sikkert mange) som føler seg truffet, men bilen er både dritstygg, og så harry man bare klarer å komme. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9195911[/snapback] sjønner meg ikke på deg for volvo 240 er dritrå, ihvertfall som litt stylet uungdomsbil 9431713[/snapback] Dette er en subjektiv tråd der man legger ut det man synes er stygt. Siden folk liker og misliker helt forskjellige ting er det helt nytteløst og unødvendig å komme med motangrep hvis du er uenig. Det er rett og slett unødvendig og veldig off-topic (akkurat som denne posten min).(Dessuten er ikke en stylet bil serieprodusert) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Syntes personlig at en gammle renault laguna er kvalm og den forrige 3 serien ble levert i en utgave der lyktene foran var bitte små og annen bakpart.. finner ikke noe bilde av den men den er også sinnsykt stygg.. Håper ingen blir såret da det er min mening og folk har forskjellige smak. Endret 6. september 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) freddy85: Du tenker sikkert på BMW 3-serie Compact Edit: Jeg glemte bilde. Jeg er enig i at fronten er lite pen, men generelt er den ikke verst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. september 2007 av OML Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 freddy85: Du tenker sikkert på BMW 3-serie Compact Edit: Jeg glemte bilde. Jeg er enig i at fronten er lite pen, men generelt er den ikke verst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9432765[/snapback] jepp smaken er som baken, delt! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Volvo 240. Sorry om det er (Det er sikkert mange) som føler seg truffet, men bilen er både dritstygg, og så harry man bare klarer å komme. enig. harry og stygg bil. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 2cv, boble, og 240 er biler som vi kommer til å ha leeeenge! Tenk så drit det hadde vært om alle kjørte golf... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sist jeg sjekket kjører alle golf Syns bildesign blir bedre å bedre. De var inne i en sikker periode på 90-tallet, men nå syns jeg det kommer seg. Feks Mitsubishi. Se på gamle Colt og nye colt. Bare et eksempel på noen som tørr å satse Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 det er ikke selve 240 og 740 som er ille men de som tror ar de kjører fra alt i svinger og på slette det de folka som er ille. wlææh at det går ann og være så dum og trangsynt sier jeg bare Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skyline detter også inn på denne listen. Det er en alt for stor Primera. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skyline detter også inn på denne listen. Det er en alt for stor Primera. 9434809[/snapback] Kan du si meg en ting som er stygt med utseende til Skyline? Interiøret e greit, det er primera, men utseende er vel ikke noe primera i det hele tatt? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Interiøret e greit, det er primera, men utseende er vel ikke noe primera i det hele tatt? 9434830[/snapback] Jeg synes at jeg ser en del likheter:Skyline Primera Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Skyline detter også inn på denne listen. Det er en alt for stor Primera. 9434809[/snapback] delvis enig med deg, skjønner ikke hva som er så spessielt med Skyline, den ser da ikke så bra ut at det gjør noe (selvom den er langt fra det styggeste som ruler rundt på planten) Men ontopic, Nissan Micra er en ganske så stygg bil, ser ut som om de prøvde å designe en Porche klone men ombestemte seg og fortsatte å lage en småbil Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BMW 1-serien er også ganske så stygg (og BWM er faktisk et av mine favoritt bilmerker, men jeg hater 1-serien) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og Mercedes A-klasse ser jo helt mongo ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hva er spesielt med skyline? jo det skal jeg fortelle deg- den meget holdbare motoren ,rå kjøreegenskaper, 4hjulsstring, hicas firehjustrekk system m.m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå