Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stygge serieproduserte biler.

Inc

Anbefalte innlegg

endrebjorsvik skrev:
  ladapower skrev:
toyota_auris-01.jpg

toyota auris med fler småbiler er så stygge att de fleste daue bil disainere snur seg i grava

9206904[/snapback]

Jeg tror det er du som har et problem med småbiler. En småbil kan ikke være lang, lav og slank, så da må designerene finne på noe som likevel er relativt smakfullt.

Jeg synes ikke Toyota er spesielt dårlige på småbiler. De har funnet et utseende som funker bra til den biltypen, og har brukt det på alle sine småbiler: Auris, Aygo og Yaris. Av de tre synes jeg faktisk at Auris'en er den fineste, deretter Yaris og Aygo til slutt. Auris er faktisk ganske lekker synes jeg.

9211866[/snapback]

vell jeg har ikke noe i mot småbiler digger disse 3 i alle fall små biler er praktiske greie og fine bare skaperne av de ikke er skutt i hue så

blau.jpg

Fiat ritmo

2108.jpg

Lada Samara

1978-fso-polonez.jpg

FSO Polonez

BILENE GÅR IKKE UNDER STYGGE SOM DENNE

0024.jpg

Ford skorpio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Almar84 skrev:
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
  OML skrev:
Lada Niva ble ikke designet i 2004. Den ble designet på 80-tallet en gang, men ble produsert i frem til 2004 (og kanskje lenger?). Dessuten er det langt fra den styggeste bilen jeg veit om.

9232649[/snapback]

Feil igjen, lada niva ble designet i 1973 og har vært i produsjon siden 1977, den er enda i produsjon. Kun mindre ting har blitt endret på siden 77 som motor, bakluka og interiør.

I rest my case!

Atter en stygg bil:

63183493a85b80175d89d5ef08395b55.jpg

De tar en allerede stygg bil (Opel Kadett), bygger på den flere år senere, og gjør den enda styggere ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Den er både stygg og femi (dersom det går an). Vil du ha en Golf, så kjøp en Golf. Vil du ha en boble, så kjøper du en ekte boble fra før -74 (eller når det var den ble borte). Vil du ha en kul liten bil, så kjøper du en Mini!

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
  toth skrev:
Synes ikke den er direkte stygg, men den er utrolig femi. Ser jeg et hankjønn i slik må jeg le. Damer kan gjerne kjøre dem.

9239583[/snapback]

Helt enig! kunne ikke sakt det bedre selv!

Lada Niva Cab var jo rå! skulle gjerne hatt en slik! Haha! Den nivaen var utrolig morsom!

Lenke til kommentar

E-klasse (W-210), spesielt stasjonsvognutgaven, så helt forferdelig ut:

%2796-%2799_Mercedes-Benz_E320_Wagon.jpg

BMW Z3 MCoupe er ikke akkurat det peneste som har kommet fra Bayern:

M%20coupe.jpg

Ferrari Mondial cabriolet:

Image:Mondial_t_1.jpg

Audi 80 Coupe (B2):

Image:Audi_coupe_2_h_sst.jpg
Endret av computerwelt
Lenke til kommentar
  Loman skrev:
vet ikke om denne er nevnt før, men den er ufatteli grusom!

Suzuki wagon r ( eller noe slikt )

post-114272-1186916165_thumb.jpg

9262199[/snapback]

Den Suzuki Wagon R var jo årets bil i sverige for noen år siden, (2001, om jeg ikke husker feil) og Japans mest solgte bil samme år.

Sier litt om begge deler, svenskene burde være like patriotiske som japsene og støttet litt opp om Saab og Volvo, flotte og sikre biler! :thumbup:

Lenke til kommentar
  Yngvejos skrev:
Daihatsu hijet.

Ikke bare er den dritstygg, men ser ut som den skal velte bare man slenger døra igjen litt hardt.

34163dai%5B1%5D.jpg

Audi A2.

Her har man igjen for å drikke på jobb.

audi_a2_1.4_tdi_2001_02.jpg

9194828[/snapback]

Audi a2 er en design genistrek! hvilken type bil liker du må jeg få spørre? Volvo 740 med benderup henger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...