Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stygge serieproduserte biler.

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kanskje stygg, men hele 47 HK tror jeg det var i 1600-motoren. Nok å ta av, altså. Heldigvis var boxer-motoren stille. Den lå jo selvfølgelig bak i bilen slik som på bobla. Men litt «seig» var den faktisk. Og krevde at du måtte kjøre på lavt turtall. Ellers gikk motoren føyken!

Gode minner om denne bilen. Da det ikke betydde noe særlig at forbruket på fin-kjøring med VW transporter kunne overgå 1 liter/mil. Hehe.

EDIT: er det noen her som har hatt en Subaru «Leon», eller hva det er det heter? Hadde en slik en, også med bokser-motor. Kun 1600. Men fy fl*** for et seigdrag det var i den motoren. Kombinert med en seig og økonomisk motor med 4WD var dette helt utrolig å ta seg frem med på vinterstid!

Husker jeg fikk stopp en gang. Da la snøen seg over panseret og opp over frontruten slik at jeg ikke kunne se noen ting (natt). Men fremover... joda, det gikk fortsatt fremover da jeg trykket på bremsen ettersom jeg ikke kunne se noe som helst ut gjennom vinduet! Morsom bil! Savner den virkelig!

Endret av flyndrefjes
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
W-210 så helt forferdelig ut. Syns Mercedes var på en design smell. Alle bilene var ekstremt kjedelig, og ikke kom med "den ser ekslusiv ut", for det gjør den ikke.

Den nye C-klassen derimot, den er lekker ;)

W210 er da en lekker bil det.

Synd nesten alle er kjørt som taxi, men men.

Har litt sånn drosjestempel.

30133rf.jpg

Lenke til kommentar
W-210 så helt forferdelig ut. Syns Mercedes var på en design smell. Alle bilene var ekstremt kjedelig, og ikke kom med "den ser ekslusiv ut", for det gjør den ikke.

Den nye C-klassen derimot, den er lekker ;)

W210 er da en lekker bil det.

Synd nesten alle er kjørt som taxi, men men.

Har litt sånn drosjestempel.

*bilde*

Mente baken på stasjonsvognen var stygg, fronten er bare kjedelig. Men med senk og riktige felger er nesten alle biler fin ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Synes ikke den er direkte stygg, men den er utrolig femi. Ser jeg et hankjønn i slik må jeg le. Damer kan gjerne kjøre dem.

Altså en VW new beetle cab.. Jeg vant faktisk en slik i går (eller dispansasjon for å kjøre den i en måned blir vel rettere å si) på ett tilfeldig lodd trekkeri. Dette tok jeg som ett personlig hån og la en ekkel stemning på julebordet for min del... jeg ble glad når jeg klarte å kvitte meg med den, selfølgelig til en dame da... Denne bilen er kun for damer og gutter med "spesielle" interesser

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det meste blekner ved siden av denne perlen jeg fant på FINN for et par dager siden:

Stutz Blackhawk

post-69468-1204496526_thumb.jpg

Jeg vet ikke helt om den teller som serieprodusert siden den er håndlaget av italienske kastratmunker, men det ble da gjort 500 eksemplarer. Elvis eide nesten en prosent av dem, han kjøpte 4 stykker.

post-69468-1204496694_thumb.jpg

Sånn går det når amerikanske designere får frie tøyler.

post-69468-1204496892_thumb.jpg

Kan du tenke deg noe bedre sted å søle peanøttsmør-og-banan-og-bacon-sandwichen din?

post-69468-1204496988_thumb.jpg

"Vil du, Åge-Jonny ha Rita-Peggy som hos deg står til din ektemake?"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg får vel komme med noen STYGGE serieproduserte biler:

TVR Sagaris:

2nks6t1.jpg

dh7gxx.jpg

2hreosm.jpg

Edonis:

f9gy83.jpg

Fial Multipla:

nqy53k.jpg

25iumj9.jpg

Ny Ford Thunderbird:

2lbnayb.jpg

Renault Megane:

2lo2b9w.jpg

Ford Sierra:

xq9slh.jpg

Honda Civic/Civic Hybrid:

11qts37.jpg

6pcn47.jpg

Honda Stream:

dh6fkh.jpg

Chrysler Neon:

2eolcw9.jpg

Det var de jeg kom på nå... kommer sikert flere etter hvert... :wee:

Carman :)

Lenke til kommentar

Sagaris er jo sykt tøff, slik som en tvr skal se ut.

Vanlige civicen er vel ikke stygg? Honda har i alle fall satset på moderne design. Iforhold til feks vw golf og toyota Auris ser jo Civicen veldig stilig ut.

De andre er jeg forsåvidt enig med deg om.

Lenke til kommentar

Golf er dritfin! sagaris er en av mine top 3 værdens styggeste biler! den er HELT GRUSOM! håper INGEN har så dårlig smak at de kjøper en!!! auris er helt grei.

En til:

Lamborghini Miura:

346p0ux.jpg

mye på grunn av de stygge vipp-opp lyktene:

16a5smo.jpg

En annen me like lykter er Porsche 928:

2w2e9fl.jpg

2dt6bkn.jpg

og en anne HELT GRUSOM! Pegaso Z102:

Det ser ut som en bil fra fremtiden som skal kjøre under vannet...

5e5sw2.jpg

Jeg må ikke glemme Harley Silverstone:

2s9dr2b.png

Pegaso Z102 Thrill:

205dv0g.jpg

2dt50yv.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...