ZoomZoom McMoen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har sett litt rundt på forumet men har ikke kommet fram til noe bestemt svar enda... Jeg har et d70s med kit-objektivet 18-70mm. I tillegg har jeg Sigma 150mm macro (diameter 72mm) og Sigma 10-20mm vidvinkel (diameter 77mm). Jeg har en SB-600 blitz og et stativ. Jeg ønsker også å ha med diverse utstyr som lader, minnekort ekstra batteri og annet småtteri. Ønsker også å ha litt plass til overs slik at jeg kan ha med litt annet enn foto-utstyr, samtidig som sekken ikke skal være alt for stor og tung å drasse med seg... Har sett litt på Lowepro Computrekker AW, Lowepro Computrekker AW Plus, Lowepro Minitrekker AW, Kata R-103 og Tamrac 5375. Ønsker helst ikke å bruke noe særlig mer enn 1.200, og maks er vel 1.500 kr. Noen anbefalinger eller tanker om hvilken sekk som vil passe best til meg? Andre sekker jeg bør se på? Alle tanker og forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har mye av det samme utstyret som deg og jeg kjøpte Lowepro computrekker AW plus da jeg den gang var rimelig sikker på å kjøpe en 17" bærbar. Du har god plass, men sekker er for stor til vanlig bruk. Mulig den også er for stor til å ha med seg som håndbagasje i fly. Bruker den nå som lagringsplass for mitt fotoutstyr og er perfekt til det. Hadde den også med meg på en fototur (med bil) og var perfekt til dette også. Den er temmelig solid bygget og har mange rom som kan tilpasses. Kata R-103 vant en test i den siste utgaven av Outdoor Photographer, bladet finner du på Narvesen. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Takk for svar... Jeg har nok også hatt inntrykk av at Computrekket AW Plus er litt for stor for meg... Kanskje se litt nærmere på Kata R-103 ja, den virker litt interessant. Noen som vet om noen butikker i østfold eller oslo/bærum som har sekken, slik at man kan få sett litt bedre på den? Vil også gjerne ha flere innspill angående valg av sekk. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Ingen andre som har noen innspill? Lenke til kommentar
kak Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 CompuTrekker AW er mindre enn CompuTrekker Plus AW, har du sett nærmere på den? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Har kun sett på den på nettet... Prøver å finne en fotobutikk i nærheten som har den, så jeg kan få sett litt bedre på den, men den er et av de alternativene som jeg heller mest mot... Fordelen er jo at man også kan ha med seg en bærbar pc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg bruker LowePro CompuDayPack, og den er veldig bra, i tillegg til å være ganske billig. Får akkurat plass til en 17" MavBook Pro, D70 og noen linser, samt en hel del annet. Anbefales! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har en lowepro computrekker AW som jeg er meget fornøyd med. Får plass til mye utstyr. Tipper du får plass til hus m/lang tele + 4-5 objektiver og blitz Jeg har akkuratt nå D70 m/vertikalgrep, 3 linser, blitz og lader/filter etc. Da har jeg meget god plass. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Minitrekker AW kjøpte jeg for noen dager siden. D50 50mm SB-800 Tamron 70-300 Tokina 12-24mm Stativ + småstæsj... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Tror nok det blir en Computrekker AW på meg. Greit med den ekstra plassen... Takk for alle innlegg! Posten regnes nå som løst og kan stenges. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror nok det blir en Computrekker AW på meg. Greit med den ekstra plassen... Takk for alle innlegg! Posten regnes nå som løst og kan stenges. 9211010[/snapback] Det er kun en pc man får plass til, resten er likt. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ok... Kan være greit å ha plass til en pc. Ellers kan man jo bruke rommet til å ha med noe annet... Takk igjen for alle svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå