B4stian Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I februar 2005 kjøpte jeg en Lacie-skjerm. Den har fungert glimrende, men i det siste har det hendt at skjermen blir svart 1 sekund før bildet kommer tilbake. (kan skje 1-2 ganger om dagen, noen ganger skjer det ikke) Det hender også at den får enten horisontale eller vertikale streker på skjermen. De horisontale er ofte 1 eller 2 linjer og går over hele skjermen ofte i blåfarge. De vertikale er på venstre halvdal av skjermen og er kanskje rundt 10 streker som går over 30px hver. Når de kommer så kan jeg bare slå skjermen av og på og da er den som ny igjen, men det er jo ganske kjedelig. Har noen vært borti noe liknende tidligere? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Både med VGA og DVI kabel? Anbefaler absolutt å forsøke skjermen på en annen maskin, det vil si et annet skjermkort, for å utelukke om det er skjermkort/drivere eller selve skjermen. Har erfart problemer med skjermene, og i begge tilfeller var det kabel og skjermkort som var problemer. Skjermkortet "sovnet stille inn" etter første seanse med FEAR Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har kun prøvd med dvi. Skal prøve den på en annen data med vga for å være sikker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå