lakrisnisse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som har erfaring med "billig"-pakken som er ment for Creative Labs Sound Blaster Audigy 2 ?????? Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 er bra til spill osv film, ikke så veldig bra på musikk synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Er nå viktigst at det funker med spill, mener nå jeg. Iallefall når en sitter med et bra anlegg i stua :-) Men de gir bra trykk på spill altså???? Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har 6700 og a2. Det er sinnsykt bra. Men jeg vet at det er flere som har hatt litt problemer med støy i høytalerne sine. Hvis du skulle få det så prøv å bytt pci plassen på kortet. Lykke til Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har 6700 og a2. Det er sinnsykt bra. Men jeg vet at det er flere som har hatt litt problemer med støy i høytalerne sine. Hvis du skulle få det så prøv å bytt pci plassen på kortet. Lykke til Lenke til kommentar
Sir_Cecil Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Eg hev Audigy2 og Creative Inspire 6700. den ekstra kanalen bak hovudet gjev deg verkeleg eitt auge i nakken i f.eks. Counter-Strike. Eg tykkjer pakken gjer seg verkeleg godt til båe musikk og spel. Dimmu Borgir, Zeromancer, Stratovarius.... alt gjeng glimrande unda. når forvrengningane kjem, er volumet allereie so høgt at det er ubehageleg. ¨men Creative skal visst sleppa ein 6.1 pakke utpå våren, litt meir påkosta. ikkje veit eg. er er i alle fall meget godt nøgd Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Interessant at denne kanalen fungerer i CS, da CS ikke har støtte for EAX HD som 6.1 er basert på.... Har noen noe info rundt dette? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå