Gå til innhold

Almen påbygg etter fagbrev

Joachimv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk påbygging slapp jeg engelsk helt, fordi vi hadde mer enn vanlig på VK1 IKT.

Om det er flere påbyggingsklasser så bør du få tak i og se over timeplanene før du faller til ro i en klasse. Drøyt 20 timer kan bli en hullete timeplan. Jeg fikk en veldig kjip timeplan med oppmøte klokken 8, fire timer fri og oppmøte igjen på slutten av dagen. Slik var det to dager. Da jeg innså hvor tungvindt dette var hadde jeg allerede ikke lyst å bytte til en klasse med bedre timeplan.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk påbygging slapp jeg engelsk helt, fordi vi hadde mer enn vanlig på VK1 IKT.

Om det er flere påbyggingsklasser så bør du få tak i og se over timeplanene før du faller til ro i en klasse. Drøyt 20 timer kan bli en hullete timeplan. Jeg fikk en veldig kjip timeplan med oppmøte klokken 8, fire timer fri og oppmøte igjen på slutten av dagen. Slik var det to dager. Da jeg innså hvor tungvindt dette var hadde jeg allerede ikke lyst å bytte til en klasse med bedre timeplan.

9191958[/snapback]

er klar over dette :) hadde fem timer engelsk på gk salg og service, så hadde derfor bare en time engelsk på ikt. så hadde et annet ræva fag istedenfor. er svaksynt og læreren i det faget tok ufattelig lite hensyn og tilrettela mer eller mindre ingenting så det ble en ganske så dårlig karakter der.. men er interesert i hvilke fag det er snakk om..

Lenke til kommentar
• 10 uketimer norsk

• 2 uketimer matematikk

• 3 uketimer naturfag

• 1 uketime engelsk

• 4 uketimer nyere historie

9192084[/snapback]

takk takk, hvilke timer er ikke inkludert i denne lista? :)

9192114[/snapback]

Dine klassekammerater må slite seg gjennom følgende:

• 10 uketimer norsk

• 2 uketimer matematikk

• 3 uketimer naturfag

• 1 uketime engelsk

• 4 uketimer nyere historie

• 2 uketimer kroppsøving

• 3 uketimer engelsk (studieretningsfag)

• 5 uketimer samfunnskunnskap (studieretningsfag)

Skulle ikke forundre meg om de måtte ha et falgfag eller to også, men det ser jeg ikke på den oversikten jeg fant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...