Admin'c Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ja, er det bare min pc som er mongo eller selges det også som reklameplass? db=dagbladet.no ? Endret 2. august 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
RoarL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det favoritt ikonene du mener? Om siten har et favoritt ikon, blir denne synlig på fanene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det favoritt ikonene du mener? Om siten har et favoritt ikon, blir denne synlig på fanene. 9191823[/snapback] jupp, dette er ganske greit syns jeg =) for kjedlig med hvit ark Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Gudene vet, har ikke lagt til hw.no i favoritter. Er foresten internet explorer jeg bruker Ser ut som vista endrer ikonene på tabene litt etter egen lyst Lenke til kommentar
RoarL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe... Du trenger ikke å ha lagt til websiten i favoritter for at dette skal skje. Ikonene kommer på fanene i både FF og IE7 om siten har slike. At de kalles favoritt ikoner er vel fordi de var ment som ikoner i favoritt/bookmarks lista di, men på faner kommer de altså frem uansett om du har lagt de til eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå