killkid Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Heisann, fikk en pc fra jobben Ibm T60 med Radeon X1400 512MB, 2gig ram, Intel Core Duo 2 GHz Prossesor.. Jeg merker lagg på Half-Life episode 1.. Er det noe i biosen jeg må stille som jeg ikke har stillt? Har satt opp strømstyrken på maks virke bedre men ikke nok syns jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
koktris Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Misunner deg mann Hva jobber du med?hehe Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har samme maskin, også fått fra jobb, men bare Core 2 Duo T5600. Kjører WoW i 1400 x 1050 i Windowed mode helt fint. Har du sjekket strøminnstillingene (Fn + F3)? Sett Maksimal Prosessorhastighet til "Høyest" på Vekselstrøm. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Misunner deg mann Hva jobber du med?hehe 9193674[/snapback] Sry har glemt av denne linken litt Jobber på ErgoGroup Norges ledende it bedrift Får gratis kakao :O Lenke til kommentar
Bucho Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Faen eg bei misunnelig. Eg jobba for IBM i budapest. Og alle de nye her fikk t60, men eg fikk en refurnished T41, sikkert fordi noen slutta og pcen funka fint fortsatt. UFLAKS. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Faen eg bei misunnelig.Eg jobba for IBM i budapest. Og alle de nye her fikk t60, men eg fikk en refurnished T41, sikkert fordi noen slutta og pcen funka fint fortsatt. UFLAKS. 9293356[/snapback] Hehe kan jo gjør som en annen på jobbe min gjorde.. Sa han trengte en litt kraftigere maskin for han jobba me så tunge programma, og han reiste veldig mye.. Så nå går an over til T60 han og. Angående Fn+F3.. Funker ikke Har sånn crap jobb system på pc'n så monitoren skrurs av når jeg trykker Fn+F3.. Kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå