muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei, en kamerat som var i pakistan i jula sa at de hadde "Multi MSN" der, slik at man kunne ha 2x MSN oppe samtidig, noen som vet hvor man kan laste ned dette, eller om det i det hele tatt finnes ?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Google er din venn http://www.apniisp.com/multimsn5.html Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Tnx, jeg fant noen siden, men fila man skulle laste ned funka ikke... Håper den du fant funker, tnx Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hva oppnår man ved å ha 2 X MSN? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Logge på to kontoer samtidig? Er ikke til meg, men til kameraten min, selv bruker jeg ikke MSN noe særlig.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg kjører 2 msn. 1 som er i xp og den andre fordi jeg antaglig knota under innstalasjon av oppdatering, ene bruker jeg til og ha alle vennene mine på . irc , etc. den andre til mere seriøse ting som lærere og ting som er seriøse. jeg hater at alle sende kjedemail og slikt. får jo grusomt mange junk mail på den offentlige Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 hotmail = junk-mail... Jeg har en hotmail som jeg ikke gidder og bruke lenger siden det kom 40-50 mye spam-mails hver fa3ns dag... MSN er greit for og holde kontakt med venner som ikke bruker irc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå