Cutthroat Bill Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 "Litt off-topic er fjerna", det skal jeg ha. Det er det desidert morsomste jeg har lest denne måneden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Gå hjem og spør mora di hva klitoris betyr eller Du har ti sekunder på å løpe før jeg kommer etter med kniv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gå hjem og spør mora di hva klitoris betyr eller Du har ti sekunder på å løpe før jeg kommer etter med kniv. Nederste var litt gøy. "Hvis du leser dette er det 90% sjans for at du er en snørrunge" eller stålet fra en signatur her på forumet "The light at the end of the tunnel is a train" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 "Det er bedre med to på åtte som blør enn ei på seksten som har gjort det før", "Yakamato Kamatsu Kamito Sumatsuki Yani - Hvis du har en paraply i ræva, så ikke slå den opp" og "Carpe Noctem, Seize the Night" er noen jeg liker godt. Appellerer til perversiteter, humor og den beste tida å være våken på og feste og gjøre ugang, samt at da er det mindre irriterende unger rundt som kaster stein og kongler på en. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 <russenavnet ditt> Is often imitated, never duplicated Lenke til kommentar
russ010 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 litt drit å ha mye om drikking og slossing, når familie og småsøsken alltid skal se russekortet.. og om puling og å være billig, når man har type. Jeg tenker på å ha noe som, Stay in school kids.. ellers blir du ikke russ! (ikke stjel ) eller en dum blondinevits, hvis jeg kommer på noen.. hvorfor er blondinevitser så dumme? slik at brunettene skal skjønne dem! noe som forsvarer oss husk at det er for det meste unger som skal lese dem Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) "I'm happy for you and I'ma let you finish, but Beyonce has one of the best ( Ordet sitat på engelsk / russekort ) of all time!" Endret 19. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 "I'm happy for you and I'ma let you finish, but Beyonce has one of the best ( Ordet sitat på engelsk / russekort ) of all time!" Hehehe. Den likte jeg Lenke til kommentar
mehh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har flere i lomma.. 1 Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Simpsons: me function no beer well without Me fail English? That’s unpossible Here’s to alcohol, the cause of — and solution to — all life’s problems Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fikk søstra mi til å skrive denne på russekortet sitt "Gods don't kill people. People with gods kill people." Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Bruk kondom, det fødes [folk som er tilhengere av et politisk parti eller en organisasjon du hater] hver dag." Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har flere i lomma.. hahaha, dagens Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Roser er røde, fioler er blå. Jeg er scitzofren og det er jeg og." Haha :!: Husker da jeg var mindre og samlet på russekort. Synes den der kunnskap er makt, jeg er ikke maktsyk, var så bra. Er vel litt oppbrukt, men. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 "De som håper blir skuffet" Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har i år "I throw my weed up in the air sometimes, sayin' ayo, have a bong, bro." og "fuck the buck" (da buck er etternavnet) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Voldsomt kreativt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da bohet dearvodagat ovta chappa nieda! BTW: Jeg liker kake Står på mitt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har to russekort. Et som jeg skal dele ut til småunger, og et annet til litt mer kjente. It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum. - Sikkert et relativt kjent sitat for enkelte her på forumet. Liker det jeg! A Lion would never cheat on his wife. But a Tiger Wood. - Enkel, harmløs og litt morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå