Skavold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Hvilken farge får en smurf om du kveler den ..?" "Du kan'ke bite Jesper med Jonatan!" Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ble aldri russ selv, men om jeg hadde vært det hadde jeg nok brukt "I don't believe in SHIT!, until SHIT HAPPENS!" Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skal ikke drikke noe i russetida så øl er ikke noe jeg har tenkt å ha i sitatet mitt. Har muligens tenkt å ha: "Don't believe in hell? You're still going!" Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg hadde tja.. kanskje ikke noe morsomt men likevel noe i det: "Etterlater du deg ikke annet enn penger, dør du fattig". Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Fighting for peace is like fucking for virginity" Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Her er et Ace Ventura quote tror jeg som en kompis hadde på russekortet sitt: Don't you hate it when your having sex with three women, and the least attractive one says:"Save it for meeee". Tror det er sånn det går i hvertfall.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Hvilken farge får en smurf om du kveler den ..?" 9224275[/snapback] Ehm... mørkeblå?? Eller så kunne jeg tenkt meg det her fra Tokyo Drift "Man, you ain't just playing with fire, you soak the matches in gasoline!" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 broren min hadde dette på kortet sitt: I'm not under the alkafluence of inkahol that som thinkle peep i am Lenke til kommentar
andreasboy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Hvilken farge får en smurf om du kveler den ..?" 9224275[/snapback] Ehm... mørkeblå?? Eller så kunne jeg tenkt meg det her fra Tokyo Drift "Man, you ain't just playing with fire, you soak the matches in gasoline!" 9224999[/snapback] Orange ?? eller gule ?? men ha heter det jo ikke Smurf da... "/ dakkaj smurfen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Snakker vi rosasmurf eller? Lenke til kommentar
andreasboy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Snakker vi rosasmurf eller? 9225160[/snapback] SEFFFF! det hadde vært det beste i hele væren!! da hadde jeg lasta ned episiodene da (H) Vis det hadde vært ROOOOOOOSSSSSSSSSSa Smurf ^^ mene det er deg heldigvis ikke xD mene rooosssa smurf EIER! *ROSA SMURF* jeg eier ass!! alle er EID av meg (H) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ehh... ja... Begynnt russefeiringa litt tidlig eller? Lenke til kommentar
andreasboy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ehh... ja...Begynnt russefeiringa litt tidlig eller? 9225179[/snapback] nei nei ^^ Roossa Smurf EIER da! ^^ *ROSA SMURF* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) hehehe Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det her kan vel strengt tatt tas privat, når jeg tenker på at du sitter en halv meter unna meg?Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller ikke? Endret 7. august 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) "Dama mi er lekker og fin. Hu smiler så fint og er bare min, med fint blondt hår og en driitfin kropp Det kjipe er hu må blåses opp" Det skal jeg ha på Endret 7. august 2007 av joahas Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehehe, den er fin, joahas --- "Fighting for peace is like fucking for virginity" Den er utbrukt, den ... --- Om man føler seg i det filosofiske hjørnet kan man ta en av mine favoritter: "The best sign of wisdom is lasting happiness" Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du er ikke full før asfalten hopper opp og skaller deg i pannen Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehehe, den er fin, joahas --- Takker Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Skal ikke drikke noe i russetida så øl er ikke noe jeg har tenkt å ha i sitatet mitt.Har muligens tenkt å ha: "Don't believe in hell? You're still going!" 9224787[/snapback] Russ som ikke drikker er ikke russ Edit: "Her blir det liv sa mannen og putta pikken i maurtua" Endret 7. august 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Horge Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vår skole hadde nynorskeksamen til jul, og en kompis gjorde det ikke så veldig skarpt. Da våren kom hadde han følgende på russekortet: Det er bedre å fyre to i nynorsk, enn å ha en nynorsk fyr i to'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå