Sherra Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Drikker sjøl. Frydenlund. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) "Gi ungdommen alkohol før idretten tar dem!" 9197928[/snapback] Når øllet går inn går intelegensen(spelling?) ut, da blir det plass til mer øl! 9197942[/snapback] Begge disse er vel hva man kan kalle det ultimate klisje-sitat å ha på russekortet. Ufattelig mange som har brukt det i ufattelig lang tid. De er eldgamle og rett og slett brukt så mye at de har mistet litt av sjarmen sin. Selvfølgelig skal man ha noe morsomt på russekortet, men det skader ikke å være litt original og ha noe litt mer unikt på russekortet. Endret 3. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen fra klassen min: "Tiss, bæsj, promp" "Kalle klovn er neger. Så det så." "VIF - Oslos Stolthet" "Drikk, pul, stjæl - du dauer allikavæl" "Jeg er deilig." "Her har du et russekort, din snørrunge." "Fitte er digg." Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ja, det er sant. Men jeg syns de fremdeles har litt sjarm. Var riktig nok ikke et sitat fra mitt russekort. Sitat tingen på mitt var litt for geek, tror ikke det var stort annet enn folk i IKT klassen min som skjønte humoren. Endret 3. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, det er sant. Men jeg syns de fremdeles har litt sjarm. Var riktig nok ikke et sitat fra mitt russekort. Sitat tingen på mitt var litt for geek, tror ikke det var stort annet enn folk i IKT klassen min som skjønte humoren. 9197993[/snapback] Joda, har jo fortsatt litt sjarm. Men siden 1 av 10 russ, nå overdriver jeg selvsagt, russ bruker dette sitatet er det fornuftig å finne noe annet. Selv hadde jeg et sitat fra filmen Blues Brothers: Elwood Blues: They're not gonna catch us. We're on a mission from God. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Elwood Blues: They're not gonna catch us. We're on a mission from God. 9198016[/snapback] Må vel bli me i dette tilfellet Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hvorfor gjøre slappe av nå, når man kan gjøre ingenting i morgen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Sug og svelg, god helg. Edit: Sperm og pul, gledelig jul. Endret 3. august 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sug og svelg, god helg. Edit: Sperm og pul, gledelig jul. 9198437[/snapback] Eller som vi brukte å si til mekkerlinja på vgs: Mekk og drekk, pul og stekk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hahaha, fy faen så bra! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 "When in danger, when in doubt, run i circles, scream and shout" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Selv hadde jeg Mitch Hedberg-sitat på mitt. "Fish are always eating other fish. If fish could scream, the ocean would be loud as shit" Best ever. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Haha, den lo jeg faktisk av :!: Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Røykere er også mennersker, men ikke så lenge... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Rape ain't funny (unless you rape a clown) Endret 3. august 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hadde "Naturlovene er til for å brytes". Skal du være skikkelig nerdete kan du jo ta favortittvitsen til Stephen Hawking (Ja, han i rullestol) "Planck's constant is neither". Ellers skjønner jeg ev tråden at jeg snart må skifte signatur. Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "vi svømmer ikke i potta di så ikke piss i bassenget vårt" Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sug og svelg, god helg. Edit: Sperm og pul, gledelig jul. 9198437[/snapback] Eller som vi brukte å si til mekkerlinja på vgs: Mekk og drekk, pul og stekk. 9198886[/snapback] "Tøm og Røm" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Gi ungdommen alkohol før idretten tar dem!" Jeg har fått meg nytt ordtak Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Your sister is HOT but your mom does that thing with her tongue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå